Du är så jävla cool så jag smäller av!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådär då! Asless på sommaren så nu är jag redo för hösten!!!
Jag gick ge upp med hästarna, de sprang som galningar i gräshagen eller försökte komma genom grinden. Släppte ut dem i vinterhagen och de sprang direkt till lösdriften.
Hatar, hatar, hatar den här värmen![]()
Jag måste läst fel, sommaren har ju inte ens kommit.
Du är lite tokig du![]()
Du vet att det finns folk som bor på Grönland va? Säkert någon stuga till saluVi har 27 grader här. Håller på att kräkas och vill bara gå idé tills det åtminstone är under 20.
Jag blir inte deppig på vintern men på sommaren däremot. Känns bara som en lång kamp tills man kan börja andas igen.
Håller med. Det är egentligen bara 1 månad om året som är okej i Sverige och det är juli. Augusti kan eventuellt duga men då har det börjat bli mörkare igen så jag är inte helt nöjd. Och juni är ofta för kall.Du vet att det finns folk som bor på Grönland va? Säkert någon stuga till salu
Jag är precis tvärtom den korta tid på året jag slipper frysa så är jag nöjd.
Skulle gladeligen bo på varmare breddgrader året om![]()
Sommarvärme här med, 25.5 grader. Men istället för att sitta på balkongen och käka glass är jag på väg på jobb![]()
Håller med. Det är egentligen bara 1 månad om året som är okej i Sverige och det är juli. Augusti kan eventuellt duga men då har det börjat bli mörkare igen så jag är inte helt nöjd. Och juni är ofta för kall.
Då håller vi tummarna för imorgonJag har btw gett upp väntan på besked idag.... ringer imorgon.
Då håller vi tummarna för imorgonFör övrigt hade en glasputs försvunnit idag igen
hittade dock en full under diskbänken så tog den, skrev dagens datum på flaskan så jag kan identifiera den om den "rymmer" igen och återfinns
![]()
Vi har 27 grader här. Håller på att kräkas och vill bara gå idé tills det åtminstone är under 20.
Jag blir inte deppig på vintern men på sommaren däremot. Känns bara som en lång kamp tills man kan börja andas igen.