Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär då! Asless på sommaren så nu är jag redo för hösten!!!
Jag gick ge upp med hästarna, de sprang som galningar i gräshagen eller försökte komma genom grinden. Släppte ut dem i vinterhagen och de sprang direkt till lösdriften.

Hatar, hatar, hatar den här värmen :arghh:

Vi har 27 grader här. Håller på att kräkas och vill bara gå idé tills det åtminstone är under 20.
Jag blir inte deppig på vintern men på sommaren däremot. Känns bara som en lång kamp tills man kan börja andas igen.
Du vet att det finns folk som bor på Grönland va? Säkert någon stuga till salu ;)

Jag är precis tvärtom den korta tid på året jag slipper frysa så är jag nöjd.

Skulle gladeligen bo på varmare breddgrader året om :banana:

Sommarvärme här med, 25.5 grader. Men istället för att sitta på balkongen och käka glass är jag på väg på jobb :meh::wtf:

Du vet att det finns folk som bor på Grönland va? Säkert någon stuga till salu ;)

Jag är precis tvärtom den korta tid på året jag slipper frysa så är jag nöjd.

Skulle gladeligen bo på varmare breddgrader året om :banana:
Håller med. Det är egentligen bara 1 månad om året som är okej i Sverige och det är juli. Augusti kan eventuellt duga men då har det börjat bli mörkare igen så jag är inte helt nöjd. Och juni är ofta för kall.

Håller med. Det är egentligen bara 1 månad om året som är okej i Sverige och det är juli. Augusti kan eventuellt duga men då har det börjat bli mörkare igen så jag är inte helt nöjd. Och juni är ofta för kall.

Alltså jag är nöjd med 18-20 grader. Är värmekänslig och slås ut av värmen.

Jag har btw gett upp väntan på besked idag.... ringer imorgon.
Då håller vi tummarna för imorgon :) För övrigt hade en glasputs försvunnit idag igen :cautious: hittade dock en full under diskbänken så tog den, skrev dagens datum på flaskan så jag kan identifiera den om den "rymmer" igen och återfinns :meh:

Väntar på att kycklingen ska bli kvar så jag kan ta potatissalladen och kycklingen och sätta mig i trädgården och äta. Kuvösen är för varm.

Maken så pass pigg att han ville ha den bärbara datorn, jag lämnade villigt ifrån mig den! :heart Sen var han rätt trött när jag var där, men han hade gått mycket idag och haft kurs i att ta hand om sin stomipåse så det var väl lite väl mycket. Läkaren som gjorde galloperationen hade varit på besök också och var tydligen rätt spak, han skulle se till att maken fick ersättning för det hela, även om det inte är mycket så är det ändå något.
Så har jag fått resultatet på textanalysen VG! :banana::bump: Otroligt skönt att inte få någon rest på det! :up:

Då håller vi tummarna för imorgon :) För övrigt hade en glasputs försvunnit idag igen :cautious: hittade dock en full under diskbänken så tog den, skrev dagens datum på flaskan så jag kan identifiera den om den "rymmer" igen och återfinns :meh:

Jag är borta Måndag- onsdag på kurs nästa vecka. Jag ska bli certifierad städkärring :rofl:

Ska se om vi kan styra upp någon date på söndag. Har möte kl 11 och borde kunna möta dig runt 17 tiden.

Ringer så fort jag vet något.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 509
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka