Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä! Hatar värme och solSoool! Vääärme! I love it!
Knölen är oförändrad och hakan värker och är svullen och svartblå Fläskläppen har minskat Nacken värker men det kan den ju göra ändå och har tandvärk i några baktänder och i en framtand .Får ge det till på måndag då borde det vara helt bra .Tack för omtanken .Intressant med tjäder!
Lova att du uppsöker läkare imorgon om knölen växer mer inatt och om nacken är värre mm mm
Pisslätt,ta en tugga.Äsch, satte på ris och glömde att kolla tiden. Så nu vet jag inte när den är färdig.
Pisslätt,ta en tugga.![]()
Vart skulle kycklingen ta vägen menar du??Väntar på att kycklingen ska bli kvar så jag kan ta potatissalladen och kycklingen och sätta mig i trädgården och äta. Kuvösen är för varm.
Den flög..................Vart skulle kycklingen ta vägen menar du??
åh, jag har vart sugen på chokladbollar typ i två veckor, men inte haft ork att göra det! Kan du inte langa hit någraRåkade visst baka lite chokladbollar här på kvällen, sonen skulle ha med sig fika till skolan imorgon och då kändes chokladbollar väldigt enkelt och snabbt!![]()