Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg sista delen om Kevin-fallet och gick sönder. Så vansinnigt tragiskt och oförsvarligt hur det missköttes.
Fy fan! En kompis fick för ca 1,5-2 år sen cancer i munhålan. Hon var gravid, fick göra abort och behandlas i DK iom att man i Sverige inte kunde hjälpa henne pga för avancerad kirurgi där man fick lossa hela underkäken. Man visste inte om hon skulle överleva. Hon har barn.
Hon blev av med tänderna, fick svårt med synen, kan inte känna smaker etc efter strålningen.
Nu har hon varit friskskriven i lite mer än 1 år. Livet började ljusna. Hon blev gravid igen och har just fått barn.
Nu har man hittat metastaser i lugorna.
Fan och helvete! Så jävla orättvist!
Fy vad hemskt.Fy fan! En kompis fick för ca 1,5-2 år sen cancer i munhålan. Hon var gravid, fick göra abort och behandlas i DK iom att man i Sverige inte kunde hjälpa henne pga för avancerad kirurgi där man fick lossa hela underkäken. Man visste inte om hon skulle överleva. Hon har barn.
Hon blev av med tänderna, fick svårt med synen, kan inte känna smaker etc efter strålningen.
Nu har hon varit friskskriven i lite mer än 1 år. Livet började ljusna. Hon blev gravid igen och har just fått barn.
Nu har man hittat metastaser i lugorna.
Fan och helvete! Så jävla orättvist!
Usch så tragiskt![]()
@tuaphua Dessa förbenade vidriga sjukdomar![]()
Fy fan![]()
Fy vad hemskt.
Så fruktansvärt tragiskt. Är det metastaser, dvs dottersvulster så är de lika elaka som ursprungstumören. Friskförklarad från cancer blir man först efter 5 år. Hoppas att din vän svarar bra på behandlingen.Ja, så jävla orättvist och pissigt! Just iom att hon redan haft så elakartad cancer blir man ju jävligt rädd. Det har upptäckts i ett tidigt skede. Usch, jag lider så med barnen, man, familj.
Som tur är har de en otrolig smmanhållning i den familjen och har alltid haft. Morsan är en sån jäkla kämpe.
Jag beundrar den här vännen så. Hon är en av mina idoler baserat på hur hon hanterad cancern förra gången. Hon var så otroligt modig och stark med en sån okuvlig vilja. Jag hoppas den viljan gör att hon sparkar skiten ur cancern!
Ikväll tröttnade lastmaskinen på mig och golvade mig .Skulle öppna motorluckan då den larmade för låg vattennivå och tänkte inte på att vi demonterat skärmarna då vi ska lacka dom och gasdämparna är anpassad för tyngden med dom på .Fick inte luckan att öppna sig så jag tog i och sedan blev det svart och jag låg på marken så nu sitter jag här med världens dubbelhaka som börjar bli blå och en fläskläpp som heter duga och ont i nacken .Ser ut som jag varit och boxats .Men som man säger är huvudet dumt så får kroppen lida .Sedan skulle jag ta en dusch då jag varit i skogen och plockat plantpallar och blivit ordentligt svettig och när jag satt på duschen för att varmvattnet skulle komma så kom Leo som en raket och skulle dricka vatten i duschen så han blev genomblöt som en dränkt råtta men han lika glad för det så tydligen gillar han vatten .
Det hoppas jag åxo .Ska på jaktvårdskretsmöte i morgon och vill inte se ut som en smurf i ansiktet då .Det tråkiga är att jag fick tandvärk efter smällen men har tagit piller så det kanske ger sig så jag får sovaAjje! Hoppas smärta och svullnad försvinner fort.
Ja, så jävla orättvist och pissigt! Just iom att hon redan haft så elakartad cancer blir man ju jävligt rädd. Det har upptäckts i ett tidigt skede. Usch, jag lider så med barnen, man, familj.
Som tur är har de en otrolig smmanhållning i den familjen och har alltid haft. Morsan är en sån jäkla kämpe.
Jag beundrar den här vännen så. Hon är en av mina idoler baserat på hur hon hanterad cancern förra gången. Hon var så otroligt modig och stark med en sån okuvlig vilja. Jag hoppas den viljan gör att hon sparkar skiten ur cancern!
Ikväll tröttnade lastmaskinen på mig och golvade mig .Skulle öppna motorluckan då den larmade för låg vattennivå och tänkte inte på att vi demonterat skärmarna då vi ska lacka dom och gasdämparna är anpassad för tyngden med dom på .Fick inte luckan att öppna sig så jag tog i och sedan blev det svart och jag låg på marken så nu sitter jag här med världens dubbelhaka som börjar bli blå och en fläskläpp som heter duga och ont i nacken .Ser ut som jag varit och boxats .Men som man säger är huvudet dumt så får kroppen lida .Sedan skulle jag ta en dusch då jag varit i skogen och plockat plantpallar och blivit ordentligt svettig och när jag satt på duschen för att varmvattnet skulle komma så kom Leo som en raket och skulle dricka vatten i duschen så han blev genomblöt som en dränkt råtta men han lika glad för det så tydligen gillar han vatten .
Det hoppas jag åxo .Ska på jaktvårdskretsmöte i morgon och vill inte se ut som en smurf i ansiktet då .Det tråkiga är att jag fick tandvärk efter smällen men har tagit piller så det kanske ger sig så jag får sova
Dags att sova. Imorgon ska jag jobba och fixa stallet.
Nej det hoppas jag åxo fast det är rejält svullet och har fått en knöl på undersidan av käkbenetDu kommer nog se ut som en smurf.
Hoppas att du inte skadade något utan bara blir blå.
Nej det hoppas jag åxo fast det är rejält svullet och har fått en knöl på undersidan av käkbenet