Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt jobbat verkligen.Jisses vad jag är nöjd med mig själv nu. Lyckades sätta ihop tv-bänken utan att svära en enda gång
Nu är det bara städningen kvar![]()
Snyggt jobbat verkligen.
Ska du verkligen städa när det är lillördag? ta ett glas vin istället vet jagEller kombinera?
Gah. Igår var första dagen jag testa Modafinil, kände viss förbättring men det slogs ut lite av huvudvärk som är en vanlig biverkning. Hade inte svårare att somna än vanligt, vilket gladde mig! Men... idag är jag supertrött trots pillret. Jag får ta två tabletter per dag, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska våga ta en till idag eller ej. Tyvärr MÅSTE jag skriva idag, så det hade varit välkommet med att inte vara supertrött. Snälla, hjälp mig att bestämma mig!
Min kompis Linda kommer imorgon fm så jag måste städa av så att det är fint när hon kommer. Det får bli vin imorgon![]()
![]()
Alltså du kommer fortsätta vara trött även när du äter dom men du kommer inte vara dödstrött och du slipper ha sirap i skallen.
Hoppas att du inte tog en till..... då kan dj glömma sömnen inatt
Huvusvärken går över efter ett tag.
Jag städade städskrubben första natten jag tog Modafinil, man kan bli manisk av dom
Ta inte någon ny tablett efter kl 11 om du ska somna runt 22![]()
Ska köra iväg Fille till en vän med familj så ska han vara där på prov ett par veckor.
Lite ångest över att lämna iväg honom![]()
Ska du inte ha kvar honom?![]()
Kom ihåg att imorgon måste du kompensera för dagens vätskebrist baraMin kompis Linda kommer imorgon fm så jag måste städa av så att det är fint när hon kommer. Det får bli vin imorgon![]()
![]()
Inget mot att få.Fan riktig skitdag. Hatar att ge folk dåliga nyheter
Jag tog en till, väl medveten om att jag nog inte får sova inatt. Men det spelar mindre roll om jag är halvdöd imorgon än vad det gör idag. Som jag skrev var jag skitförvånad över att jag inte hade svårare än normalt att somna efter att jag tog en igår. Men jag är inte dummare än att jag fattar att två blir mer problematisktoch grejen igår var väl att jag inte hade sirap i skallen, men idag har jag det.
Går fint att dricka vin medan man städar![]()
Har du sovit bra inatt? Tänkte om du har sirap pga det.
När jag jobbade som värst så tog jag två tabletter när jag la mig..... annars kom jag inte upp på morgonen men det blir nog lätt så även för friska människor som jobbar 70 timmar övertid på 4 veckor? Tror jag![]()
Var du inte orolig över nått sår som Kotte hade? Är det kvar eller försvann det?Kotte är tillbaka! Han sprang fram till mig och moffar nu kattmat så det står härliga till![]()