Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått peptalk av träslöjdsläraren :love: Hon är helt underbar, precis en sån jag behöver i mitt hörn. En kvinna med krut i, som inte är rädd för att säga vad hon tycker. Och så förstååår hon! Hon avslutade med att säga att jag alltid kan komma bort till henne om jag behöver prata. Jag blev nästan lite tårögd. #brakollega

Funderar på att släpa barn och babyskydd+barnvagn till verkstan för att hämta Discon som är klar.

Men då måste jag passera ICA och sötsuget är GALET just nu så det är nog ingen idé.

Jag är lite nervös inför att åka sjuktaxi för första gången imorgon, det är dock skönt att jag för en gång skull fick ett intyg och inte behövt ordna med skjuts (kollektivtrafiken är bristfällig). Men jag ser fram emot att min underbara kusin ska hämta upp mig på sjukhuset, och att jag ska få bo hos henne och hennes hundar över natten, så jag slipper åka så tidigt till droppet på fredag. Synd bara att hon gjort slut med sin flickvän, och att flickvännen fick med sig griffonen och nakenkatten. Men jag ska inte klaga, ska bli mysigt att gosa med lite dobbis och jack russell (även om det normalt sett är en ras jag inte tål :p).

Exet (Italienaren), skickar återigen ett meddelande där det gnälla över egentligen små saker. Som att han måste hitta nytt boende i slutet på månaden för att han återigen inte kommer överens med hyresvärden, och sen orkar han inte boka flyg och boende till ett bröllop i Europa för nu tycker han att han inte har så mycket gemensamt med brudparet längre.

Fem minuter senare får jag meddelande av en annan vän jag inte hört av på ett tag med grejer de senaste året så man bara känner för att krans henne :(

Jag är lite nervös inför att åka sjuktaxi för första gången imorgon, det är dock skönt att jag för en gång skull fick ett intyg och inte behövt ordna med skjuts (kollektivtrafiken är bristfällig). Men jag ser fram emot att min underbara kusin ska hämta upp mig på sjukhuset, och att jag ska få bo hos henne och hennes hundar över natten, så jag slipper åka så tidigt till droppet på fredag. Synd bara att hon gjort slut med sin flickvän, och att flickvännen fick med sig griffonen och nakenkatten. Men jag ska inte klaga, ska bli mysigt att gosa med lite dobbis och jack russell (även om det normalt sett är en ras jag inte tål :p).
Bra kusin med rätt rasval :up:

Åh vad jag älskar hormoner... Sitter här i godan ro och jobbar. Ska resa mig och gå iväg och kan inte använda vänster ben eftersom höftböjaren bestämt sig för att gå i strejk. ÄL på g alltså. :meh:

Röjer och fixar här hemma. Nackdelen med att fixa till är att jag drar fram så mycket skit som måste förpassas någonstans. Snart läge att sätta ihop en tv-bänk från Ikea :banghead:

Först flytta över hästarna till gräshage och gratta Aramis som fyller tio år idag :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 509
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka