Är lite lätt nöjd med mitt nya elavtal, det är lägre än det nuvarande fast fortfarande hos samma leverantör 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vänta på att banken ringer uppSitter i telefonkö till banken![]()
Bra kusin med rätt rasvalJag är lite nervös inför att åka sjuktaxi för första gången imorgon, det är dock skönt att jag för en gång skull fick ett intyg och inte behövt ordna med skjuts (kollektivtrafiken är bristfällig). Men jag ser fram emot att min underbara kusin ska hämta upp mig på sjukhuset, och att jag ska få bo hos henne och hennes hundar över natten, så jag slipper åka så tidigt till droppet på fredag. Synd bara att hon gjort slut med sin flickvän, och att flickvännen fick med sig griffonen och nakenkatten. Men jag ska inte klaga, ska bli mysigt att gosa med lite dobbis och jack russell (även om det normalt sett är en ras jag inte tål).
Bra kusin med rätt rasval![]()
Dobbisen ja, men inte den andratill hennes försvar är den en avkomma till en hund som hennes föräldrar skaffade under hennes uppväxt. Jag hoppas att hon inte hade tyckt att det hade världens bästa alternativ annars.
![]()
Jag tar hellre en dobbis än en JRT också![]()
Jag tar nog hellre vilken ras som helst hellre än en JRT! Okej, jag kanske inte har kunskapen nog att hantera en Kavkazskaja ovtjarka, men det känns spontant som en trevligare ras ändå![]()
Instämmer![]()
Är det hormonrelaterat alltså? Skulle förklara en del jaÅh vad jag älskar hormoner... Sitter här i godan ro och jobbar. Ska resa mig och gå iväg och kan inte använda vänster ben eftersom höftböjaren bestämt sig för att gå i strejk. ÄL på g alltså.![]()