Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sötnöten

18342129_10155358311714066_3617162627917957685_n.jpg
Åh, så fin!! :love:

Blä. Helt orelaterat till bettet jag skrev om innan, såklart. Så verkar medryttarhästen kanske sjunga på sista versen, delvis av praktiska skäl som jag helt och fullt förstår. Men ändå :cry: Håller tummarna för att det går bra när veterinären kommer ut på fredag.

Jag är ganska trött men det har varit en bra dag. Jobbade bara förmiddag men hann med en del. Framförallt hann jag med utvecklingssamtal. Jag gillar min nya chef och det tycks vara ömsesidigt. Hoppas bara att det ger resultat!

Efter jobbet åkte jag till stallet, red ut i snålblåsten, hämtade barnet, hämtade @Wingates hund, åkte hem och bytte om, åkte till idrottsplatsen där barnet sprang Kalvinknatet och slutligen handlade vi mat.

Nu ska jag kolla lite på TV innan det är sovdags. Imorgon är jag ledig men ska till jobbet ändå eftersom vi har APT. Måste således plocka fram civila kläder, obeskrivligt jobbigt! Särskilt eftersom de inte får innehålla för mycket metall :cautious:

Idag har jag börjat minska på jätte aspen och dom senaste 2 1/2 timmen har jag gråtit till o från,tagit alla tabletter jag får o kan,nu äntligen börjar jag kunna röra mig igen utan att stortjuta.
Får nog bli nytt besök hos kiron för detta går ju inte.
Låter som det nästan blir billigare att leja bort jobbet än att få knapra en massa tabletter och springa till kiron. Var rädd om dig!

Låg på mage i sängen med en kudde under bröstkorgen (ergonomi är a och o i mitt liv:angel:), tar ett djupt andetag och "klick".. Jag har alltså lyckats knäcka bygeln i min enda bekväma BH:arghh:

När man känner sig less, saknar Fille och mest känner för att åka hem och sura istället för att åka och träna.
Så bjuder lilla hästen på en härlig känsla och kämpaglöd. Det var svårt för honom idag men han var så himla duktig.
Lilla hjärtat :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 513
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder

Hästrelaterat

Tillbaka