Har sett guardians of the galaxy 2 på bio nyss. Så bra film. Sen att jag knappt kan röra mig pga all träningsvärk och smärtan efter nålar och stötvåg efter dagens nödslakt hos naprapaten är en lite annan femma 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, så fin!!Sötnöten
![]()
Inget mot att få.
Sötnöten
![]()
Jag håller medHeller en hel hög dobbar än en enda russel
Jag tycker nog att det är värre att leverera dåliga nyheter!
GrattisJag skrev 93% på provetoch klarade uppkörningen
![]()
Låter som det nästan blir billigare att leja bort jobbet än att få knapra en massa tabletter och springa till kiron. Var rädd om dig!Idag har jag börjat minska på jätte aspen och dom senaste 2 1/2 timmen har jag gråtit till o från,tagit alla tabletter jag får o kan,nu äntligen börjar jag kunna röra mig igen utan att stortjuta.
Får nog bli nytt besök hos kiron för detta går ju inte.
Tack! Det du gör är ju skitsvårt så jag förstår utmattningen!Grattis. Jag blev bara utmattad.
Tack!Grattis
Det får nog bli såLåter som det nästan blir billigare att leja bort jobbet än att få knapra en massa tabletter och springa till kiron. Var rädd om dig!
optimering problem med 59:an och en station med dubbelspår och två sidospårTack! Det du gör är ju skitsvårt så jag förstår utmattningen!
Tack!
optimering problem med 59:an och en station med dubbelspår och två sidospår
Jag får väl ta mig dit! men jag kan inget om hantering av domHar du vägarna förbi Värnamo med omnejd får du hojta till. Vi har ett helt gäng gamla ställverk om du är intresserad![]()
Jag får väl ta mig dit! men jag kan inget om hantering av dom