Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns fint att ha funnit en likasinnad! haha
Blev en sväng in till TGR och köpa äppelchips. Sen äta lunch på mitt favoritställe ZolacoSitter på bussen hem. Ska ta och röja lite i min bokhylla tror jag i em. Lägga lite böcker i lådan till Erikshjälpen
Livet är inte alltid rättvist. Och sorg kan göra ont. Väldigt ont. Ta den tid du behöver och sörj. Med tiden lättar det.Går runt som i ett vakum. Känner mig så avtrubbad och att inte kunna göra något känns för jävligt.
Jag vill ha tillbaks min lilla livsglads pälstuss
Tuva var min följeslagare i 14 år. Vet att jag borde vara tacksam för den friska lilla vän jag hade. Gör så ont i mig att veta att hon hade rejäl smärta de sista timmarna i livet.
Livet är inte rättvist
Heller en hel hög dobbar än en enda russelJag tar hellre en dobbis än en JRT också![]()
Nä russlar är bästHeller en hel hög dobbar än en enda russel
Nä russlar är bäst![]()
Himmel vad du är duktigJag fick rätt mot folktandvårdenoch dom ska göra om båda lagningarna som smärtar, skam den som ger sig (det lönar sig att gå vidare högre upp
)
Har även fått Evidensia att frysa fakturorna i väntan på utredningen av veterinären och skicka intyg på gratis nytt tandbesök för fina hästen
Överlevde även besöket på smärtstudien, nästa vecka börjat vi på allvar med traumabearbetningen av min PTS![]()
![]()
Då var det bara pluggandet och några miljoner på kontot kvar att ordna
![]()
![]()
![]()
![]()
För mig hänger det iaf ihop med hormonerna. Precis som foglossning.Är det hormonrelaterat alltså? Skulle förklara en del ja
Målarbok och kritor?Nä nu får ni hjälpa mig!! Grannens tös fyller år på lördag. Fyra år blir hon. Kan inte svenska. Tycker inte om dockor. Vad ska man köpa??
Det har hon drivor av tyvärr.Målarbok och kritor?
Pussel, något sällskapspel.Det har hon drivor av tyvärr.
Nä nu får ni hjälpa mig!! Grannens tös fyller år på lördag. Fyra år blir hon. Kan inte svenska. Tycker inte om dockor. Vad ska man köpa??