R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nicely said, det är bara det att jag njuter och tillfredsställer mig själv lite för mycket för min kropps bästaGodis är bara ett begrepp av abstraktion initierat av mydigheter för att vi skall känna skuld för vår egen njutning och tillfredsställelse då vi immundigar det. Gå emot systemet, sistah!
Nope, HA! Wrong!
Jag ska jobba 11-17. Om jag lyckas klä på mig imorn. Kan ej gå naken till jobbet. Frågade chefen och hen föredrog att jag var påklädd
Nicely said, det är bara det att jag njuter och tillfredsställer mig själv lite för mycket för min kropps bästa
Nope, HA! Wrong!
Jag är inte så förtjust i gladd och såna där kletiga bakelser - jag är faktiskt ganska kinkig när det gäller sötsaker men de jag gillar - ÄLSKAR jag
*host host*Det var bara på 1800-tal och tidigt 1900-tal sedlighetsdebatten dödade det roliga med att tillfredsställa sig själv närhelst man kände.
Att man inte ska få ha sitt godis ifred.
Åh, just det, det var godis vi pratade om - fick en lite annan känsla efter första delen därDet var bara på 1800-tal och tidigt 1900-tal sedlighetsdebatten dödade det roliga med att tillfredsställa sig själv närhelst man kände.
Att man inte ska få ha sitt godis ifred.
Aha! Så alla över 30 är tanter?
Hörde ni det alla?
Eller så börjar man om på 0-tant och räknar uppåt igenJag är alltså bara otant i fyra månader och 17 dagar till
Åh, just det, det var godis vi pratade om - fick en lite annan känsla efter första delen där
Aldrig! Inte min soulmate inte!Självklart! Skulle jag vara ... osedlig?
Aldrig! Inte min soulmate inte!
Våra tankar om varandra ska vara en den renaste, obefläckade art!
... Kan nog bli lite svårt, iallafall i fallet om dina tankar om mig
Dotterns var förbi idag.
Hennes kompis hade sagt nu i kväll... Jag såg dig på Ica, tänkte hälsa, sen såg jag att det var din mor. Yee