Vad sysslar vi med del etthundafemtioelva!

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kropp vet exakt vad den vill ha :grin::p
tumblr_o5qtmjI8UU1sa9pj8o3_400.gif

tumblr_o57y9t4zkY1sa9pj8o4_400.gif

Godis är bara ett begrepp av abstraktion initierat av mydigheter för att vi skall känna skuld för vår egen njutning och tillfredsställelse då vi immundigar det. Gå emot systemet, sistah! :D
Nicely said, det är bara det att jag njuter och tillfredsställer mig själv lite för mycket för min kropps bästa :angel::p

Jag ska jobba 11-17. Om jag lyckas klä på mig imorn. Kan ej gå naken till jobbet. Frågade chefen och hen föredrog att jag var påklädd :p

Lite naket är aldrig fel :D
Mina byxor är efter min viktnedgång livsfarligt stora. Jag knäppte upp bältet häromdagen vid inpasseringen. Det innebar att jag visade översta delen av mina trosor :o
Har beställt nya kläder men leveranstiden är cirka fyra veckor :cry:

Nicely said, det är bara det att jag njuter och tillfredsställer mig själv lite för mycket för min kropps bästa :angel::p

Det var bara på 1800-tal och tidigt 1900-tal sedlighetsdebatten dödade det roliga med att tillfredsställa sig själv närhelst man kände. :devil:

Att man inte ska få ha sitt godis ifred. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 601
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 908
Senast: Sasse
·
Samhälle ...diskuteras ju i en annan tråd just nu. Jag har en aningens komplex fråga kring detta som jag skulle behöva hjälp att reda ut. Vart...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 676
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar