Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud, prata inte om att ge mig godis - jag måste vänta ända tills på fredag! Jag vet inte hur jag ska överleva detta test..!
Tänka sig, det missade jag faktiskt borde åtgärdas!Har du ätit en andra middag och efterföljande efterrätt idag då?
Wiiii
Jag blev ju iofs nekad att köpa cig för att jag inte hade leg med mig för någon vecka sen. Tihi
Men helt ärligt Det finns både barn o ungdom på forumet för sådan
Pfft, jag måste kolla på den här filmen med text på engelska - så mycket går förlorat
Min kropp vet exakt vad den vill haTänj lite på definitionen av 'godis'? När allt kommer omkring är det ett av människan skapat begrepp.
Eller skapa en film/video/what ever tråd
Min kropp vet exakt vad den vill ha
Eller skapa en film/video/what ever tråd
Fan, nu blev jag hungrigare av den gifen
Det är inte godis om du kallar det sallad ..
Jag kan kalla det guld, men skit är alltid skitDet är inte godis om du kallar det sallad ..
Och cola är en superdryck full med nyttiga vitaminer!Pizza är en grönsak. Sådetså!
Jag kan kalla det guld, men skit är alltid skit
Det har jag normalt sett också men just den här gången så hade jag det inte med av någon anledning. Egentligen vet jag det och jag brukar trivas med att bli äldre men jag har svårt med det här. Mycket ligger nog i att så mycket av det jag ville ha gjort är jag inte ens i närheten av att ha gjort...Jag har alltid leg med mig och får använda det ofta och några år äldre än dig och kan lova att 30 år är inget att noja för alls.
Åhå, ska man lyssna till rösterna i huvudet? Det förstod jag aldrigDu måste ju ta hänsyn till tolkningar, d'uuuh! Lyssna på demonerna!
Bara för att du klagar ska du inte bli bjuden på mitt 40 årskalasNääj för helvete inte 15 jag nöjer mig med att vara typ 24 det var rätt soft.
Åhå, ska man lyssna till rösterna i huvudet? Det förstod jag aldrig