Vad sysslar vi med del etthundafemtioelva!

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud, prata inte om att ge mig godis - jag måste vänta ända tills på fredag! :arghh: Jag vet inte hur jag ska överleva detta test..! :banghead:
giphy.gif

Jag har alltid leg med mig och får använda det ofta och några år äldre än dig och kan lova att 30 år är inget att noja för alls.
Det har jag normalt sett också men just den här gången så hade jag det inte med av någon anledning. :D Egentligen vet jag det och jag brukar trivas med att bli äldre men jag har svårt med det här. Mycket ligger nog i att så mycket av det jag ville ha gjort är jag inte ens i närheten av att ha gjort...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 601
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 908
Senast: Sasse
·
Samhälle ...diskuteras ju i en annan tråd just nu. Jag har en aningens komplex fråga kring detta som jag skulle behöva hjälp att reda ut. Vart...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 676
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?