vad skulle få er att säga upp en inackordering?

Sv: vad skulle få er att säga upp en inackordering?

man får ju kolla vilka regler som gäller i stallet innan man flyttar dit sin häst, vill man rida sent på kvällen får man ju välja ett stall där hästarna får kvällsmaten senare.
har man ett stall vill man ju inte gå och reta sej på andra när man e där så jag tycker det är självklart att säga upp den här tjejen !
lycka till !

Det handlar inte idet stora hela om vilken tid hon är ute utan det är andra saker som är mer"akuta"Nu på sommaren så är jag också ute sent då det är för varmt på dagarna för att rida osv...

Men denna tjej har ju gjort massor med små"tabbar"hela tiden sen hon kom till oss för drygt 1,5 månader sen...

:) Tackför ditt utalande om gnället om stalltider! Jag tycker att du har gjort rätt och när hon har flyttat så kommer antagligen alla att må betydligt bättre. Låt ej ditt dåliga samvete ta överstyr utan fullfölj oavsett eftersom du har ansvar för fler gäster. Bra att du ringde henne, en eloge till dig för det sen tycker jag också som du att stalltider är väl inget att haka upp sig på:bow: Lycka till för det finns nya hyresgäster.
Mvh Anna.

Snälla kan ni inte starta en egen tråd om vilka tider som det är bra eller mindre bra att rida.

Nu har jag i alla fall sagt upp henne med tjafs som följd...vad hade jag förväntat mig.Dock återkom hon till stalle tefter några timmar och var snäll som sldrig för...då kom mitt dåliga samvete:crazy:jag är för snäll helt enkelt....men jag ska stå på mig...uppsagd är uppsagt...hur snälla dom än blir.har det varit tjafsigt flera gånger kring samma människa så lär det väl återkomma....

måste säga att jag inte är förvånad... men du är jätteduktig som står på dig!:bow::bow::banana:

Åh,tack för era peppande och vänliga ord...dom lär jag behöva nu då det tjafsas vidare...urkk att folk orkar.

kommer alltid stå bakom o peppa dig om det behövs vet du:) som grynet säger: ta ingen skit!:banana:

Personligen hade jag nog varnat först, då är det enklare att säga upp sen om de fortsätter att missköta sig. Då vet de också att de är på hal is om de gör något de vet att jag som stallägare ogillar. Då blir det förhoppningsvis inte lika mycket tjaffs. :)

Personligen hade jag nog varnat först, då är det enklare att säga upp sen om de fortsätter att missköta sig. Då vet de också att de är på hal is om de gör något de vet att jag som stallägare ogillar. Då blir det förhoppningsvis inte lika mycket tjaffs. :)

jag har pratat med henne åtskilliga gånger utan resultat till det bättre...

Desutom slog honom hästen med en hink i huvudet :( hon fodrade sin häst i gahen när de andra hästen också var där,,,klart som f-n att den andra också ville ha mat...
Oj oj oj!:eek: jäkla idiot! hade det varit mitt stall hade hon åkt ut med huvudet före!

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka