Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad skull ni göra om ni fick 3000 kr extra i månaden?
Vad jag gjorde när jag fick 3000 mer i månaden, var att efter 1 år sluta ta dom jourer som gav mig pengarna. Insåg att min tid var mer värdefull än pengar.
Jag hade först och främst återupprättat en buffert, den gick åt helt i en separation och det finns inte riktigt marginaler nog att få upp en vettig summa igen. I övrigt är det lite "bättre" restaurangbesök och möjlighet till behandlingar när kroppen bråkar som står på önskelistan.
Lite svårt val faktiskt. Jag behöver pengar till solceller så det skulle jag vilja spara till. Får ju inget lån så länge jag är arbetslös. Sen skulle jag vilja pensionsspara.
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Kropp & Själ (Klippt i ditt citat)
Håller med! Enkelt och konsekvent är ju nyckeln, inte den senaste trendigheten. :)
Vitamin A (och vitamin C om man...
Hästhantering Kämpar på med att försöka klicka in lyfta hovarna (antagligen väldigt amatörmässigt). Funkar halvbra, nu när han fått mer godis blir han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.