Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som rubriken säger, vad skulle ni göra med en extra summa pengar? Man drömmer alltid om en trissvinst på 25k i månaden, men även 3000 kr kan göra rätt stor skillnad?
Jag skulle nog spara, både generellt och till någon resa och unna mig att boka in städning ibland, det är vardagslyx för mig!
Det är inte alla tråkigt! Jag skulle som sagt spara det mesta, kanske sätta över 1500/2000 på stående överföring till olika sparkonton direkt. Klokast hade varit att dra över direktJag skulle spara allt, tråkig som jag är.
Skulle lätt åka in på pensionssparande, ju mer pengar där, desto tidigare kan jag ju gå i pension när jag fyllt pensionärSom rubriken säger, vad skulle ni göra med en extra summa pengar? Man drömmer alltid om en trissvinst på 25k i månaden, men även 3000 kr kan göra rätt stor skillnad?
Jag skulle nog spara, både generellt och till någon resa och unna mig att boka in städning ibland, det är vardagslyx för mig!