H
hatid
Jag behöver hjälp satte ut en annons på min islandshäst i Danmark. Först var det lite trögt med intresse. Sedan ringde det en man och ville komma och titta. Allt väl han kom men ville absolut inte provrida för att han vart lite nervös ( alltså mannen. Sedan skulle han höra av sig efter ett par dagar. Men redan på kvällen ringde han och la ett bud. Budet var ok. Men redan dagen efter så fick jag känslan av att inte allt stod rätt till. Vilket jag skulle reagerat på när han inte ville provrida. Men det är ju inte alla som vågar rida en hingst. Så därför reagerade jag inte så¨värst. Men efter i dag till så ringde världens trevligaste tjej och ville absolut köpa min pålle och jag har fått referenser på damem så allt är verkligen ok med henne. Då ringde mannen på kvällen och han blev fullständigt galen för han hade minsann talat om för halva Danmark att han hade köpt en dyrbar hingst. Han skulle anmäla mig men det finns inget kontrakt skrivet. Och han bara gapade och skrek i telefonen. Vilket resulterade i att han fick mig att skriva ett mail till honom. Att jag accepterade hans bud. Vad skall jag göra villka rättigheter har jag och skyldigheter jag blir tokig jag vill inte sälja min häst till denna mannen. hjälp