Oj, hoppas det inte är något allvarligtTänkte sova men blev hundvakt och hålla sällskap åt kompisarnas son medan de är på sjukhuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, hoppas det inte är något allvarligtTänkte sova men blev hundvakt och hålla sällskap åt kompisarnas son medan de är på sjukhuset.
Lindesberg där har jag varit en enda gång och då på travet med överladdad nordishingst och en jättebakis husse på midsommardagen. När jag och hingsten väntade på att hans husse skulle komma tillbaks från kusken så ställde vi oss och tittade på loppet, hingsten på två ben med ena framhoven i min hand som stöd, det var då folk flydde åt alla håll. Dom kunde ju inte veta vad vi hade haft för oss hemmavid.Trött som fasiken nu.
Väntar på samtal från älsklingen sen ska jag sova.
Imorgon in till lindesberg en sväng.
Sen hoppas jag att kortet hinner komma annars skulle vi lösa det ändå i helgen
Haha ja ändå är travet mer tolerant än ridsporten.Lindesberg där har jag varit en enda gång och då på travet med överladdad nordishingst och en jättebakis husse på midsommardagen. När jag och hingsten väntade på att hans husse skulle komma tillbaks från kusken så ställde vi oss och tittade på loppet, hingsten på två ben med ena framhoven i min hand som stöd, det var då folk flydde åt alla håll. Dom kunde ju inte veta vad vi hade haft för oss hemmavid.
Den hingsten som fö. hette Trollman efter Slogum Tron hade jag mycket kul med, bla. barbackaritter som gick i 180 minst och andra galna upptåg och när vi var ute på promenad skulle han hålla handen i munnen. Kom det in nån annan än husse i stallet och jag höll på med honom så fick jag be denne gå ut annars skulle han hugga dom som kom i närheten, aldrig annars.
Lindesberg där har jag varit en enda gång och då på travet med överladdad nordishingst och en jättebakis husse på midsommardagen. När jag och hingsten väntade på att hans husse skulle komma tillbaks från kusken så ställde vi oss och tittade på loppet, hingsten på två ben med ena framhoven i min hand som stöd, det var då folk flydde åt alla håll. Dom kunde ju inte veta vad vi hade haft för oss hemmavid.
Den hingsten som fö. hette Trollman efter Slogum Tron hade jag mycket kul med, bla. barbackaritter som gick i 180 minst och andra galna upptåg och när vi var ute på promenad skulle han hålla handen i munnen. Kom det in nån annan än husse i stallet och jag höll på med honom så fick jag be denne gå ut annars skulle han hugga dom som kom i närheten, aldrig annars.
Hennes mage har inte varit ok sen dunderkuren av antibiotika efter bukplastiken. Och nu hade hon så ont i magen så de åkte in. Hon är ju gastric opererad så det blir fort galet.Oj, hoppas det inte är något allvarligt
Svall Ivar haha den känner vi till
Min förra häst hade Slogum Tron som morfar Storm Tor efter Svall Ivar, undan Storm Tora
Aha ok, håller tummarna att allt går bra och hon snart mår bra igenHennes mage har inte varit ok sen dunderkuren av antibiotika efter bukplastiken. Och nu hade hon så ont i magen så de åkte in. Hon är ju gastric opererad så det blir fort galet.
En fin häst Har bara sett honom på bild men han såg fin utSvall Ivar haha den känner vi till
Det roligaste var ju att vi stod i klungan "jag vet och kan minsann allt" men det där hade dom inte räknat med, men det hade jag för när han blev nyfiken så stod han gärna på två ben och gärna med "sin hand i min".Haha ja ändå är travet mer tolerant än ridsporten.
Meh. Du får inte skriva sådär när jag sitter här och är hungrig Fy vad jag blev sugen på tacos! Misstänker att det istället blir något så avancerat som en knäckebrödsmacka eller liknande till nattmat..Olika tapas/taccos med diverse fyllning!
Din tur ikvällHar just tryckt i mig en riktigt delikat middag!
Jag är född på 70-talet. Jag och många av mina jämnåriga är vilsna, men vi fyller 40 år snart. Då krisar det väl lite.Vad tror ni?