Åh, vad är sharknado? Hörde ordet för första gången igår och fattade inte vad det var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad är sharknado? Hörde ordet för första gången igår och fattade inte vad det var.
Of its own! Skulle nog säga att den har definierat en viss typ av filmgenre. Och en generation av tittare. Filmen har kult-status.What, en tornado av hajar? Är det en genre?
Haha, jag är så gammal att det bara finns en hajfilm för mig!HUR kan du inte veta? Skäms!
Det finns 6 Sharknado-filmer och de är seriöst så dåliga som en hajfilm kan bli. Du MÅSTE se dem, åtminstone några stycken
OBS: Jag skäms över att jag inte kan sluta se dåliga hajfilmer. Det är något fel på mig.
Innebär sharktopus vad jag tror?Du har missat en guldgruva. Om du inte kan få nog så finns även dessa hajfilmer som är tokbra (vilket kan höras på namnen):
Sand Sharks
Sharktopus
Dinoshark
Ice Sharks
Glöm inte tacka mig för tipsen!
Jag har inte läst vad Tamas skrivit i frågan. Jag läste Mohtadi på fb, och trots att jag är intresserad av frågor om romer och har sett filmen, så har jag uppfattat det helt som Mohtadis film. Flera skrev i hennes tråd att de också fick googla för att komma på att det gällde Tamas, trots att även de hade sett filmen.Inte dokumentär men: en annan hyperintressant debatt i kulturgenisfären just nu är den som handlar om Lawen Mothadi vs Gellert Tamas. Hon skrev en anonymiserad text på sin fb som närmast litterärt beskriver hur kvinnor mals ner med härskartekniker. Expressen publicerade den och talade om att det var Tamas hennes historia handlade om, han fick psykbryt och svarade med en text i Medievärlden som minst sagt ger en annan bild.
Det intressanta för mig är om ord står mot ord eller om bådas version faktiskt kan stämma. Jag fick mycket att fundera på där.
Ja, kolla det, det är jätteintressant!Jag har inte läst vad Tamas skrivit i frågan. Jag läste Mohtadi på fb, och trots att jag är intresserad av frågor om romer och har sett filmen, så har jag uppfattat det helt som Mohtadis film. Flera skrev i hennes tråd att de också fick googla för att komma på att det gällde Tamas, trots att även de hade sett filmen.
Så tydligen har hon ändå lyckast bli den som är känd för filmen.
Jag ska kolla upp vad Tamas har att säga! Spännande fråga du ställer, verkligen!
Innebär sharktopus vad jag tror?
Hur var den? Har sett reklam för den men har inte vågat se.Delhi Crime på netflix. Jösses.
Jag läste först snarkando och tänkte att det var någon benämning på filmer som är så dåliga att man sover (snarkar) sig igenom dem Inte förrän youtube klippet kom förstod jag mitt misstag...HUR kan du inte veta? Skäms!
Det finns 6 Sharknado-filmer och de är seriöst så dåliga som en hajfilm kan bli. Du MÅSTE se dem, åtminstone några stycken
OBS: Jag skäms över att jag inte kan sluta se dåliga hajfilmer. Det är något fel på mig.
Buke har återigen skapat ett nytt ord devil:Jag läste först snarkando och tänkte att det var någon benämning på filmer som är så dåliga att man sover (snarkar) sig igenom dem Inte förrän youtube klippet kom förstod jag mitt misstag...
Hur var den? Har sett reklam för den men har inte vågat se.