Var det inte den sidan förresten som skapades för att Storebror skulle hålla reda på vad vi gör
Jag hittade just min foliehatt
#vågavägrafacebook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte den sidan förresten som skapades för att Storebror skulle hålla reda på vad vi gör
Jag hittade just min foliehatt
Eller kanske intePrecis så tänker jag med! Så jag tänker bo kvar.
Sambo föreslog radhus som kompromiss. Kanske det, om jag får nytt jobb långt bort så jag inte kan pendla. Då kanske. Kanske.
Det där # tecknet hör väl också ihop med någon sida jag aldrig begripit riktigt
#vågavägrafacebook
Det där # tecknet hör väl också ihop med någon sida jag aldrig begripit riktigt
Jag känner mig lite hopplöst omodern
InstavadåJag klarar Instagram men jag tror hashtags används på Twitter också men jag orkar inte twittra, Instagram räcker så bra så
Folk har verkligen tappat vettet alldelesStartade morgonen med att se att jag blivit uthängd på facebook i ett drev där man uppmanade att anmäla mig för att jag tydligen bidragit i vanvården av katten jag jag hjälpte i går kväll Sen gick admin in i gruppen och satte stopp för att sen uppmana mig att anmäla djurägaren för att slippa drevet på mig själv via messenger .....att jag överlåter den bedömningen till veterinären var tydligen inte tillräcklig.
Nu minns jag varför jag inte är med i såna här grupper
Funderar på hur stor chansen är att dom kommer och lagar mitt skåp under eftermiddagen, inte hört av sig alls ännu. Borde jag passa på att duscha nu när det ändå är lunchtid ifall någon dyker upp eller kan jag ta en kaffe till och duscha ikväll?
Fyrkant heter det!Jag klarar Instagram men jag tror hashtags används på Twitter också men jag orkar inte twittra, Instagram räcker så bra så
SeriöstStartade morgonen med att se att jag blivit uthängd på facebook i ett drev där man uppmanade att anmäla mig för att jag tydligen bidragit i vanvården av katten jag jag hjälpte i går kväll Sen gick admin in i gruppen och satte stopp för att sen uppmana mig att anmäla djurägaren för att slippa drevet på mig själv via messenger .....att jag överlåter den bedömningen till veterinären var tydligen inte tillräcklig.
Nu minns jag varför jag inte är med i såna här grupper
Tack för inputDuschar du snabbt så nu, annars ikväll. Hantverkare kan komma när som helst, tom när man inte väntar på någon
Staket hörde jag någon som sa att det heter?!Fyrkant heter det!
Mvh old-fashioned
KetchupeffektenNu händer det grejer! Jag ska tydligen bli skyddsombud på jobbet i höst. Och imorgon ska jag på intervju för ett annat jobb (som jag verkligen verkligen vill ha). Här kommer allt på en gång!
Precis kommit till jobbet.
Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.
Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Men var inte den hästen nyinköpt? KramPrecis kommit till jobbet.
Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.
Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.