Domen har kommit. Boende hos mig och umgänge enligt yrkande. Tack och lov!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på hur stor chansen är att dom kommer och lagar mitt skåp under eftermiddagen, inte hört av sig alls ännu. Borde jag passa på att duscha nu när det ändå är lunchtid ifall någon dyker upp eller kan jag ta en kaffe till och duscha ikväll?
Precis kommit till jobbet.
Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.
Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Absolut det är tur ingen ser eller hör baraKör du dansen också?
Gillar även katter Metacam? Mina hästar nästan kastar sig över Metacam om det får.Metacam is da shit. Så mycket enklare att ta ett stadigt tag om nackskinnet och spruta in. Ingen tablett som spottas ut.
Gillar även katter Metacam? Mina hästar nästan kastar sig över Metacam om det får.
Hade en katt som skulle ha en liten bit flagyl varje dag och flagyl är men det gick hyfsat bra med räkost som hjälp utom ibland och då blev det ilsken spottande högst olycklig katt
Japp. 7 april hämtade vi henne.
Jag väntar tills mina egna är mogna .Så om några dagar kan jag äta 10 som är halvröda idagHur många liter köpte du?
Lika som min då .Han är menlös i vanliga fall men kommer det till medikamenter då blir det stoppMissia hatar allt vad tvång heter men eftersom Metacam är flytande och ges i liten dos går det bra ändå