Men var inte den hästen nyinköpt? Kram
Japp. 7 april hämtade vi henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var inte den hästen nyinköpt? Kram
Kör du dansen också?Ketchupeffekten
Sjunger Aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi, aserejè ja de jè de. för dig
Kram!Precis kommit till jobbet.
Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.
Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Gammal skada?!Japp. 7 april hämtade vi henne.
Gammal skada?!
Säger man grattis till sånt här? Iaf skönt att det blev som du ville!Domen har kommit. Boende hos mig och umgänge enligt yrkande. Tack och lov!
KramPrecis kommit till jobbet.
Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.
Fyyy vad otäckt, känns som en upplevelse man gärna är utanIdag har jag fått känna på hur det känns när släpet wobblar. Jag saknar mitt eget släp, det här släpet är livsfarligt.
Fy! Det där borde du kunna vägra köra med tanke på trafikfaran.Idag har jag fått känna på hur det känns när släpet wobblar. Jag saknar mitt eget släp, det här släpet är livsfarligt.
Stor kram heartPrecis kommit till jobbet.
Precis kommit till jobbet.