En liter för 30 kr, eller två liter för 50 kr, är vad de kostar här idag ! Och GODA är de också . Köpte en liter till tårtbaket och en liter till mig själv.Ica här tog 20 kronor litern för svenska jordgubbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liter för 30 kr, eller två liter för 50 kr, är vad de kostar här idag ! Och GODA är de också . Köpte en liter till tårtbaket och en liter till mig själv.Ica här tog 20 kronor litern för svenska jordgubbar
Hur många liter köpte du?Här tog coopen 100:-Litern
På en biljett stod mitt namn va? Njut åååh vad nice det låter.Klickade precis hem biljetter till Bali 3 veckor över jul och nyår. MAAAAJ GADD vad najs.
En lång dag är slut och nu ska jag lägga mig. Om tolv timmar kommer domen
En lång dag är slut och nu ska jag lägga mig. Om tolv timmar kommer domen
Suck, just det där dömandet är en av de saker som får mig att bli så less på facebook.Jag är trött. Åkte på ett utrop om en katt i nöd i grannstaden. Väl där visade det sig vara en väldigt högt älskad 20 årig kisse som blivit dålig där matte redan bokat vettid till fredag. Dock pga av försämringen valde ägaren att låta katten somna in och jag skjutsade dom till veterinären och var med. Ägaren var en helt normal människa med ytterligare två välskötta katter som hade det jättebra hos henne, ändå blev hon dömd och fick skit på facebook av folk som inte visste hur det låg till. Jag avskyr sånt där och har skrivit ett rättande inlägg om situationen i gruppen och ger dom som dömde utan att veta en knäpp på näsan.
Nu försöker jag landa och ta ett glas vin...
GrattisJag hoppar in och gör ett gästspel i tråden: Idag firar jag nämligen att jag fått jobb!
Sökte en enda tjänst, för det var den enda jag ville ha. Fick komma på intervju för snart två veckor sedan och för någon vecka sedan fick jag ett mail angående att boka in ett nytt möte (vilket alltså ägde rum idag). Väl där berättade han att jobbet är mitt om jag vill ha det . Så nu ligger mina nya arbetskläder i garderoben och inväntar augusti
Red ett toppenpass på hästen tidigare idag också, så det här är en rakt igenom fantastisk dag!
Här tog coopen 100:-Litern
Lite mer rimliga priserEn liter för 30 kr, eller två liter för 50 kr, är vad de kostar här idag ! Och GODA är de också . Köpte en liter till tårtbaket och en liter till mig själv.