Satt och skrev exjobb och missade att jag hadde ett möte med Trafikledingen på SL.
Äsch, det är ju mänskligt. Be om ursäkt och boka om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt och skrev exjobb och missade att jag hadde ett möte med Trafikledingen på SL.
Den med höjden 50 cm. Sidan som är 50 cm fästs vid väggen ovanför räcket, rullen dras ut till hörnet, vidare längs med långsidan till nästa hörn och avslutas vid väggen på andra sidan. Givetvis behöver du något att fästa nätet i. Kanske kan du sätta upp träribbor som går från golv till tak vid 4-5 ställen runt räcket som du fäster nätet vid.Ja men exakt så!!! Vilket nät är det du menar?
Och hur menar du att jag ska sätta upp det?
Den med höjden 50 cm. Sidan som är 50 cm fästs vid väggen ovanför räcket, dras ut till hörnet, vidare längs med långsidan till nästa hörn och avslutas vid väggen på andra sidan. Givetvis behöver du något att fästa nätet i. Kanske kan du sätta upp träribbor som går från golv till tak vid 4-5 ställen runt räcket som du fäster nätet vid.
Granngården. Biltema. Eventuellt Jula, det har jag inte kollat.Var kan jag köpa det? Det enda jag egentligen verkligen skulle behöva är också klämmor som gör att nätet sitter fast stadigt vid fasaden utan att göra någon åverkan.
Granngården. Biltema. Eventuellt Jula, det har jag inte kollat.
Går räcket ända till väggen? Då kan du fästa en träribba i räcket vid väggen.
Fast du ska ju inte göra en vänstersväng om du utgör ett hinder för bakomvarande trafik.
Om lastbilen hade kört in i dig hade du troligtvis blivit vållande.
Postmord med...Schenker är ett j-la skitföretag helt enkelt. Är så less på paketstrul.
Tack för tipset, funderade på det också.Men va? Menar du att om nagon inte ar aktsam i trafiken och kor in i mig bakifran ar jag vallande for att jag star vid mittlinjen och lydigt signalerar vanster svang?
Om det oroar dig @Trott skulle jag lagga in varnings blinkers straxt fore vanstersvangen for att visa bakomvarande att nu hander det nagot de behover fokusera pa.
Salubrinsprej är JÄTTESKÖNT på kliande bett !!Fast jag har nog inte sött blod och just nu har jag ett myggbett på hälen, ett på kinden, ett i handflatan och ett bakom örat som kliar
Och värmen gör ju inte direkt att det kliar mindre
Vad, ska jag vakna!