Har varit hemma ifrån jobbet både igår och idag. Pga jag mår så dåligt + ett ont höft/ ben.
Usch då, krya på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit hemma ifrån jobbet både igår och idag. Pga jag mår så dåligt + ett ont höft/ ben.
Ja jag ser hur de lider.. . De orkar ju inte ens stå uppHemma och duschad från jobbet! Det var en kul dag.
MEN
Fick höra att _någon_ (anonym såklart ) lämnat en hemskt dålig review online som säger att våra hästar fysiskt misshandlas, blir slagna i huvudena och att de inte har skor på sig för att spara pengar
Vi vet inte vem eller när den här kunden skulle ha varit på nån ritt, alla kunder de senaste veckan har varit glada efter turerna vad vi alla som jobbar där kan komma ihåg.
Hästarna har dessutom skött sig jättebra med tanke på alla okunniga ryttare de måste bära runt på varenda dag....
Och jag vet att ingen slår de här hästarna. De flesta går barfota men de som behöver skor är halv- eller helskodda.
Jag tar personligen illa upp av detta. Så många ggr jag skulle vilja slå kunder i huvudet
Våra stackars misshandlade hästar....
Visa bifogad fil 15900
Jag får lite lust att grilla då och då, men att starta grillen bara för mig själv händer nog inte. Grillning kräver sällskap.
Jag håller med men eftersom jag bor i lägenhet så har jag bara elgrill, lagom inspirerande som grill och sen ha en sladd i kläm till balkongen och lyckas med konststycket att grilla och ha koll på både mat och nyfiken katt.Jag får lite lust att grilla då och då, men att starta grillen bara för mig själv händer nog inte. Grillning kräver sällskap.