R
Raderad medlem 68338
När man köper vin för 3000 kr och knappt kan släpa sig fram under bördan och då möter nya grannen för första gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kändes som jag sprang genom mållinjen i dag när sista provet var klart, 3 timmar intensivt skrivande , och det gjorde jag tydligen också! Jag är klar nu
Så himla glad att allt är över, det enda jag ångrar är att jag inte bytte lärare tidigare i kurserna. Dom nya är helt underbara Jag ska aldrig mera plugga eller i alla fall inte jobba 90% och plugga 100%. Ingen bra kombo även om det gick vägen till slut Jag är fortfarande i lite chock men känslan om frihet börjar infinna sig
Du menar typ såhär?Jag håller med men eftersom jag bor i lägenhet så har jag bara elgrill, lagom inspirerande som grill och sen ha en sladd i kläm till balkongen och lyckas med konststycket att grilla och ha koll på både mat och nyfiken katt.
Min används således som sittplats till katten på balkongen och det är en uppgift hon tycker att den sköter med bravur.
Den minen är inte att leka med."Vill ni grilla? Fetglöm det"
När man köper vin för 3000 kr och knappt kan släpa sig fram under bördan och då möter nya grannen för första gången
Var rädd om kroppen!! Köp dyrare vinNär man köper vin för 3000 kr och knappt kan släpa sig fram under bördan och då möter nya grannen för första gången
Var rädd om kroppen!! Köp dyrare vin
Du skulle ha väst: "Tjena, dags för inflyttningsfest vet du"
Min kompis (operasångerska) har dessutom redan testat akustiken i trapphuset
Var den bra?
På tal om eldning. Jag älskar öppna spisar på vinterhalvåret i Sverige. Finns det nåt mysigare (hugga ved på sommaren är dock inte mysigt men men)
Jag får lite lust att grilla då och då, men att starta grillen bara för mig själv händer nog inte. Grillning kräver sällskap.