Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bailey (aka morrhoppan, herr nilsson, igelkotten) numera 13 veckor Firades någon dag sent med ny sele och matchande koppel. Hon passar så bra i grönt!Visa bifogad fil 15889
När hon är på bithumör så är det bara att komma och hämta!Din adress så jag kan hundnappa?
Ja. Flera gånger har jag skrivit att hon ska lämna mig ifred för jag mår fålugtHar du sagt det till henne då?
Har som sagt åt henne att lämna mig ifred för jag mår dåligtDå kan det ju vara lämpligt att säga det till henne om du inte redan gjort det.
Ang tider så handlar det ju lite om dygnsrytm. Vissa morgonpigga tycker kanske att 06.15 är en utmärkt tid att ringa andra morgonpigga typ innan de drar till sitt morgontidiga jobb?
Personligen har det hänt att folk ringt mig vid 02-snåret och snackat lite. Inga problem med det för min del, jag skulle däremot bli lätt irriterad om folk ringde mig vid 08 tiden. Just idag är jag uppe för ska jobba på kontoret, men det är mer ett undantag för min del att jag är uppe så tidigt.
Sen använde hon sin gubbes mobil och Fb så nu är han blockad oxåMin sk. Kompis är inte riktigt klok. Börjar ringa mig nu 6.15
Orkar inte med en sådan person. Så nu har jag blockat henne på Fb och mobilen
Hon kommer säkert att ringa mig på hemtelefonen oxå
Hon har ringt flera gånger vid 6-7 på morgonen. En lördag ringde hon vid 7...Sextiden på morgonen tycker jag är väldigt tidigt om det inte ett är superakut ärende. Nu är jag iofs ingen lärka på morgonen men ofta uppe vid den tiden för att kunna äta lite frukost innan arbetet börjar.
Kl 02:00 är däremot väldigt sent.
Den bästa tiden är mellan 10:00-12:00 och mellan 13:00-16:00 att ringa.
När hon är på bithumör så är det bara att komma och hämta!
Alltså hur söta är de inte?!Jag känner mig stolt och hedrad att Mammahästen har uppgraderat mig till fullvärdig fölskötare. Hon stod lugnt och åt i boxen medan Bäbishästen var på äventyr med mig i stallet. Hon tittade inte ens ut.
Vi passade på att prata med Pappahästen pch sno hans mat mellan gosstunderna
Visa bifogad fil 15897
Inte ens min syrra ringer så tidigt. Jo, om det skulle vara något akutDet jag försökte få fram är att det är högst individuellt.
Är allergisk mot jordgubbarNu är alla fem askarna jordgubbar uppätna och jag funderar på att köpa mer imorgon