Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör du där denna tiden på dygnet ??
Jag ändra inlägget se och så kan du förstårVad gör du där denna tiden på dygnet ??
Ja nu ser jag, hade inget med Ikea att göra.Jag ändra inlägget se och så kan du förstår
Lägg digVill verkligen se vad som kan bli sista SCF matchen men den börjar klockan 02 i natt. Ska jag gå och lägga mig en timme eller försöka hålla ut?
Nej lite sent nu. Palla palla äpplen, det kan man göra i höstÄsch blev inte något av med att sova, känns inte värt det nu. Får se hur länge jag pallar inatt.
Känner mig lite ensam o övergiven här inne.
Men vad fan är det för idiot?! Bra att du spärrat numret, ta hand om digJag är så slut i skallen så jag kan inte skilja på Google och buke ruta.
Kan inte slapna av.
Mycket att göra på jobbet.
En bekant fick på något sätt reda på om min son som dog. Och ska naturligtvis fråga om allt som rör det. Fick spärra numret så att jag slipper prata om det mer.
Orkar inte mer känslomässig bergodalbana.
Orkar inte med känslo vampyrer. de lämnar en tom och utbränd.Men vad fan är det för idiot?! Bra att du spärrat numret, ta hand om dig
Ska ha lönesamtal och utvecklingssamtal med chefen kl 10