Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har käkat en enkel solo-middag. Kändes skönt att bara chilla i min ensamhet. Och yes måste fixa snittblommor imorn ;)

BAAC79BA-EE4C-4290-A41E-D9F9241D5DD2.webp

Förutom allt annat som hastats igenom denna dag så var sotaren på besök.
Han undrade varför han skickats till mig. Han var ju här skapligt nyligen. Och mycket riktigt fanns inget att sota. Han kollade skorstenen och kollade med ficklampa i pannan. Det var rent. Så vi pratade lite skit och så åkte han.

Jag ringde sotningsdistritket och undrade varför jag fått sotning mitt i sommaren. Eftersom Gustav ju inte hittat nåt att sota. Han hade ju inte gjort nåt. Som omväxling var det en trevlig kvinna på kontoret och hon fattade inte heller och lovade att kreditera fakturan.

Alltså. Vad/vem ÄR det som lite försynt gnager inne i min sovrumsvägg :confused:??? Möss?? Men....nu?? Det har pågått i typ veckor nu, tror jag.

Nu har min telefon dött så det blir lite kris på jobbet då den ringer hela dagarna .Har nästan kluvit all ved har kanske en timmes jobb kvar sedan ska grejorna in i uthuset .Fick ta det lite lugnt idag dels var det knott och kiron sa att efter behandlingen fick jag endast äta mat och borsta tänderna det var det som armen fick användas till :o.Fick även rådet av henne att du har säkert några piller kvar efter op som tar bort inflammation annars skulle jag gå till doktorn och få några för att få bukt med armen för det ger sig inte själv sa hon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
72 73 74
Svar
1 471
· Visningar
71 633
Senast: Enya
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 851
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar