Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon är sugen på lite huvudvärk så kan jag skänka en dos, helt gratis! Tänkte satsa på att bli av med den genom att se matchen ikväll och hoppas det funkar.

Jag har bytt om till stallkläder och ska strax till dotterns skola. Det ska vara picknick och lekar så då blir stallkläder (shorts och funktionströja) bra. Förhoppningsvis är ingen allergisk :rofl:
Nåja, det är utomhus och det är såhär års mer damm än hästpäls i kläderna :p

Sådär ha hemkommen, besöket på sjukhuset gick bättre än förväntat. Inget konstigt kunde ses, så hoppas proverna visar samma. Blev visst med skor, t-shirt som mamma köpte till mig (födelsedagspresent sa hon) och jag köpte mig en anemon kudde från Fabriksshopen. :up:
Nu tvättar jag örngottet, sen får vi nog sy om de andra jag har, sen så. :D

Åh, kollade in min kanal på youtube och hittade klippet nedan. Var en gång när jag kunde ta rast vid stallet och gick en promend med hästen. Blir nästan lite tårögd. :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
72 73 74
Svar
1 471
· Visningar
71 599
Senast: Enya
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 851
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar