Nu ska jag bara lämna av till VB innan jag åker hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var hopplöst! Men jag hängde kvar. Eländesärende ;/Jag har ringt ett halvdussin gånger men det har alla gånger varit mer än 30-50 personer i kö så jag har gett upp.....
Haha ja man vet aldrigDu kanske fixade min systers tänder, hon bor i dina hemtrakter
Mald cykel?? Blir det lite som....köttfärs kanske ??Klockan ar redan 8 och det ar dags att starta dagen. I dag ska jag fortsatta mala en cykel trana hundar, kopa plantor och titta till hasten.
Det blir en lang dag igen.
Man vet aldrig hoppas du får det bra iaf!Sista veckan i juni kan jag nog inte räkna med en endaste regndroppe. Vi kommer att bo bara några kilometer från Vila Joiosa.
Mald cykel?? Blir det lite som....köttfärs kanske ??
Om någon är sugen på lite huvudvärk så kan jag skänka en dos, helt gratis! Tänkte satsa på att bli av med den genom att se matchen ikväll och hoppas det funkar.
Åh, kollade in min kanal på youtube och hittade klippet nedan. Var en gång när jag kunde ta rast vid stallet och gick en promend med hästen. Blir nästan lite tårögd.
Åh, kollade in min kanal på youtube och hittade klippet nedan. Var en gång när jag kunde ta rast vid stallet och gick en promend med hästen. Blir nästan lite tårögd.