Vissa äter alltså middag före klockan 17. Avdelningen mycket märkligt i mina ögon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, kollade in min kanal på youtube och hittade klippet nedan. Var en gång när jag kunde ta rast vid stallet och gick en promend med hästen. Blir nästan lite tårögd.
Då hinner man ju bli hungrig igenVissa äter alltså middag före klockan 17. Avdelningen mycket märkligt i mina ögon
Vissa äter alltså middag före klockan 17. Avdelningen mycket märkligt i mina ögon
Då hinner man ju bli hungrig igen
Samma här, alltid ätit riktig mat sent, även som liten. Jag minns än förskräckelsen när jag var hos mina kusiner och dom åt mackor () vid fem typ, och sen inget mer på kvällen. Äter jag tidigt, typ vid sex snåret, då behöver jag oftast en "kvällsfika" runt 20-21, annars hungrar man ju ihjäl innan frukost dagen efterMen exakt! Vi äter oftast kvällsmat tidigast 19 men oftast mellan 20 och 21. Är det bara jag blir det senare än så
Sitter "on stage" (nej men typ) och väntar på att en konsert ska börja...Sitter "backstage" och försöker ladda inför konsert om 20 min.
Pekar med hela handen mot köket!Mattider? tjaa, olika
Jag har inte ens kommit till frukost typ.
Sysslar med: dricker kaffe och kollar på fotbollen.
När jag träffade min sambo tyckte han det var väldigt konstigt att äta senare än 18och när vi flyttade ihop hade han nån fix idé om att han inte kunde äta efter 22. Det ändrade sig hyfsat fortMen exakt! Vi äter oftast kvällsmat tidigast 19 men oftast mellan 20 och 21. Är det bara jag blir det senare än så
Jag föredrar att använda vedklyven annars har jag snart huggit både fötter och ben av mig
Vilket jävla monster! Wow!
Jag ska, senare. Lovar! har klart att bara värma och hacka lite grönt.Pekar med hela handen mot köket!