Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
23.6 arbetsdagar kvar sen semester. Fy fan vad jag längtar och behöver den!
Från måndag ser det helt underbart utJag hoppas att SMHI håller vad dom lovar den här gången. Visa bifogad fil 15871
Apropå semester - jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill göra på semestern. Veckan efter midsommar åker jag till Spanien med jobbet och när jag kommer hem börjar semestern. Men vad sjutton ska jag hitta på? Att bara sitta och mögla hemma känns inte som ett bra alternativ.
När jag beställer från Apotea så skickar de med Schenker. Det har gått toksnabbt varje gång (1 arbetsdag). Tur för mig eftersom jag var ute i sista minuten med att beställa medicin sist.Edit: Å andra sidan väntar jag på ett paket från Apotea... det är skickat men inte f-n har det kommit och spårningen ger ingenting. Japp, PostMord
Jag är hemma för mycket. När jag hemma så ser jag hela tiden en massa jobb som behöver göras. Så vill jag koppla av gör jag bäst i att dra någon annanstans. "out of sight, out of mind"Jag älskar att vara hemma på semestern. Göra vad jag vill när jag vill det är super
När jag beställer från Apotea så skickar de med Schenker. Det har gått toksnabbt varje gång (1 arbetsdag). Tur för mig eftersom jag var ute i sista minuten med att beställa medicin sist.
Stanna kvar i Spanien lite längre?Jag är hemma för mycket. När jag hemma så ser jag hela tiden en massa jobb som behöver göras. Så vill jag koppla av gör jag bäst i att dra någon annanstans. "out of sight, out of mind"
Synd.Schenker funkar jättedåligt här tyvärr. De kör inte ut från Borlänge varje dag hit...
Det är så sjukt varmt där. Jag bävar redan en aning för värmen. Helst skulle jag behöva köpa en kyldyna och ha med mig.Stanna kvar i Spanien lite längre?
Min mamma kom precis hem från Spanien, vi hade varmare här i Sverige än vad hon haft där de hade dessutom regn de lyllosarnaSynd.
Det är så sjukt varmt där. Jag bävar redan en aning för värmen. Helst skulle jag behöva köpa en kyldyna och ha med mig.
Och så är biljetten hem redan bokad. Jag vet inte om den är ombokningsbar, men åker nog gärna tillbaka till Sverige i alla fall när den veckan är över.
Jo det kan jag . Anledningen är att jag satt på toa och var hård i magen och när det inte kom ut något på baksidan så kom det på framsidan iställetDet låter verkligen inte bra. Men du kan stoppa tarmen till rätta själv?
Fins det någon anledning att det blivit så där?