På väg till jobbet, väntar på tåget som borde varit här nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dax att stoppa in tarmarna och sova efter dagens vedhantering
Har du förklarat för henne att du inte vill att hon ringer dig så tidigt?Min sk. Kompis är inte riktigt klok. Börjar ringa mig nu 6.15
Orkar inte med en sådan person. Så nu har jag blockat henne på Fb och mobilen
Hon kommer säkert att ringa mig på hemtelefonen oxå
Jag vill inte ens ha kontakt med henne längreHar du förklarat för henne att du inte vill att hon ringer dig så tidigt?
Har du sagt det till henne då?Jag vill inte ens ha kontakt med henne längre
Black Rose är rätt så mörka och ser rätt häftiga ut.
Det låter verkligen inte bra. Men du kan stoppa tarmen till rätta själv?Det är en liten del som halkar ut så det blir en bubbla
Jag vill inte ens ha kontakt med henne längre
Sextiden på morgonen tycker jag är väldigt tidigt om det inte ett är superakut ärende. Nu är jag iofs ingen lärka på morgonen men ofta uppe vid den tiden för att kunna äta lite frukost innan arbetet börjar.Då kan det ju vara lämpligt att säga det till henne om du inte redan gjort det.
Ang tider så handlar det ju lite om dygnsrytm. Vissa morgonpigga tycker kanske att 06.15 är en utmärkt tid att ringa andra morgonpigga typ innan de drar till sitt morgontidiga jobb?
Personligen har det hänt att folk ringt mig vid 02-snåret och snackat lite. Inga problem med det för min del, jag skulle däremot bli lätt irriterad om folk ringde mig vid 08 tiden. Just idag är jag uppe för ska jobba på kontoret, men det är mer ett undantag för min del att jag är uppe så tidigt.
Men alltså vilken surig brevbärareKom först till kontoret. Måste vara första gången någonsin det hänt. Dricker kaffe och inväntar sällskap. Kom precis på att jag glömt sätta upp en lapp med mitt namn på dörren. Brevbäraren hade lämnat ett surt meddelande i tisdags typ "jag gör mitt bästa för att göra mitt jobb men det hade underlättat för mig om du också drog ditt strå till stacken och satte upp namnet på dörren". Typ.
Jag tänkte göra det igår då det var röd dag meeeen glömde uppenbarligen det igen. Bara invänta nästa sura lapp när jag kommer hem i em och hoppas att det inte var ngn viktig post.
Den bästa tiden är mellan 10:00-12:00 och mellan 13:00-16:00 att ringa.
Jo jag förstod det . Men tänker mig att dessa tider brukar funka allra bäst att ringa om man är osäker på vilken tid på dygnet man kan ringa någon.Det jag försökte få fram är att det är högst individuellt.
Kk mottagning?Ligger på soffan, slösurfar lite och dricker te.
Mamma kommer vid ca 13, då ska vi till sjukhusets KK mottagning, suck det är en oändlig resa blir aldrig fri från det.