Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
dålig hjälp.webp

Detta var hur min hjärna funkade förut. vist jag har lite isuses kvar.

Godissugen..... Inte ok. Har fortfarande ont i munnen efter operationen och det är int6e läkt till 100 än. Suck

Tandläkaren imorgon också för att fixa ett annat litet hål.

Godis borde vara det sista jag tänker på just nu men icke.

Dumma hjärna

Suck...

Blev precis redigt förbannad på en av våra kunder, Jag har ställt upp i tid och otid och nu kom det en annan säljare av samma produkt som kom in på mitt område och drog in annan entreprenör istället för min kund, Varpå min kund ringer till mig och "hotar" med att sluta.

Ja du käre kund, en mer eller mindre spelar ingen roll just nu känns det som. Blev redigt förbannad. kom fasen inte och var dryg mot mig när jag inte har med saken att göra från start. Jag får däremot ta upp det med säljare om mitt område mm.

Gaaahhh

fortfarande godissugen också...

Eh väder, skulle du kunna bestämma dig? Jag har tagit med mig ett ombyte utifall det skulle bli varmt sen när jag ska sitta hundvakt och gå med hunden, och sen ev äta ute. Men eftersom det var molnigt så tänkte jag att jag kanske inte behöver byta från jobbarkläderna trots allt :up: Men nu tittade solen fram men ser lite tveksam ut :cautious:
Jag kan ju inte byta om sådär hipphäpp under promenaden! :rage::meh:

Här blåser det halv storm idag,men det gör att dom 24 graderna inte känns så varma,fast det förstör för mig som hade tänkt måla lister ute.

Haft avstämningsmöte på sonens skola i förmiddags. Ska ta 2-3 mattetal nu innan jag ska ut på promenad med vovven innan vi går bort och hämtar mini på förskolan.
Suckar över skolan och CSN. Skolan har inte rapporterat in mitt betyg så kan inte få ut pengarna innan dom gör det :meh:
Ska se om det hinner kommer in under dagarna som är kvar på veckan annars får jag ringa och smacka på dom nästa vecka. Som tur är så är jag inte beroende av pengarna som i behövde dom igår för handläggningstiden är typ 3-4 veckor för en ändring. Redan testat det :cautious:

Första skörden inplastade nu! Lejer ut stora delar eftersom jag inte har några maskiner knappt. Så har hunnit med kontorsarbete och senute på åkrarna enbart pratat och gjort ordning fika, dvs kaffe och bullar och typ bara diskuterat diverse inte bara denna sommar och vilka som behöver sås om utan även privata grejer och historiska ”fakta”. Kul att jag börjar känna mer folk här i krokarna och finns många vettiga med!

Har precis skjutsat iväg sonen till maken, sonen skulle jobba ett par timmar, med att köra lastmaskin :nailbiting: Hönsmamman åkte när ungen satte sig i maskinen. :D Men han har kört först i pappas knä, sen med pappa bredvid och nu i år har han fått börja köra själva. Min tanke är att om han upptäcker hur slitigt det är redan nu så väljer han förhoppningsvis att läsa vidare och får ett jobb som sliter mindre på kroppen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
72 73 74
Svar
1 467
· Visningar
71 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 851
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar