Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
App store har varit mystiskt försvunnen i några veckor... panik i kväll när apparna vägrade fungera men nu har jag löst mysteriet och har Appstore igen och 25 uppdateringar på G :up:

varit off hela dagen, inte fått mycket gjort men hunnit handla se på film, plocka lite hemma, diska, vattna och pyssla om hästarna i alla fall. Får ta tag i livet i morgon i stället :p

Så less jag blir... mess från grannen att hon har min inackorderings hund på sin gräsmatta.. IGEN!
Hur jävla många gånger behöver jag säga till att hunden alltid ska vara kopplad? Det här är nog den sista, sen kan hon fan leta annan stallplats. Igen! :devil::devil::devil:

Så less jag blir... mess från grannen att hon har min inackorderings hund på sin gräsmatta.. IGEN!
Hur jävla många gånger behöver jag säga till att hunden alltid ska vara kopplad? Det här är nog den sista, sen kan hon fan leta annan stallplats. Igen! :devil::devil::devil:

Dags att du går och hämtar hunden, räcker över kopplet till ägaren och i samma hand så medföljer uppsägning av stallplatsen, så smidigt och klart. :devil:

Gack, jag tror att brandvarnaren blippar eftersom batterierna håller på att ta slut. Men problemet är att jag inte hittar eländet. :arghh: Går runt och letar och letar och lyssnar på "varmt-eller-kallt" ljudet. Men ser ingenting. Iofs ser jag inte särskilt mycket ändå, men en brandvarnare borde jag hitta. :meh:

Gack, jag tror att brandvarnaren blippar eftersom batterierna håller på att ta slut. Men problemet är att jag inte hittar eländet. :arghh: Går runt och letar och letar och lyssnar på "varmt-eller-kallt" ljudet. Men ser ingenting. Iofs ser jag inte särskilt mycket ändå, men en brandvarnare borde jag hitta. :meh:
Den sitter i taket och du var väl i taxhöjd så kikare kanske kan underlätta :p

Jag är vaken okristligt tidigt idag igen :arghh: idag vaknade jag av magknip, skojsigt nog. Det är med största sannolikhet självförvållat då jag petade i mig möjligen aningens för många körsbär igår kväll... nu tror jag det värsta har gått över så jag kanske kan få somna om. Jag är för sjutton superlångledig, kan jag få börja sova ordentligt någon gång innan småbarnslivets störda sömn infinner sig!?

Vaknade av en hostattack... är väl inte sådär jättefrisk. Funderar på att stanna hemma från jobbet idag, för hostar jag såhär kommer det inte gå att jobba... Samtidigt blir det bättre när jag inte ligger ner... Får nog skicka ett sms till chefen och be honom ringa upp. Blöh.

God morgon. Vaknade typ kvart över tre och var upp på toa. Sedan var det omöjligt att somna om. När kroppen äntligen börjar ge efter igen ringer klockan och det är dags att stiga upp.

Nåja, sista arbetsdagen den här veckan, imorgon är jag ledig. :up:

Godmorgon. Ytterligare en som inte kan sova och redan är vaken.
Ögon och näsa är igentäppta. Trimmade högt gräs igår, kan det bero på det? Brukar inte vara speciellt känslig..

Jag blir visst hemma idag. Hörde av mig till chefen som tyckte det var bäst att jag vilar upp mig och kan arbeta som vanligt imorgon istället. Idag hade de tillräckligt många på jobbet för att jag inte skulle behövas. Såå. Vad göra nu då? Jag kan inte sova men orkar inte göra något heller och blir uttråkad av att sitta i soffan :banghead:

god morgon.

Har äntligen lyckats få liv i hunden. Fått bära henne från sängen, ut och kissa sen till bilen där hon somnade igen.

Nu är vi på jobbet och fått liv i henne med lite lek och nu äter hon frukost i lugn och ro medans jag förbereder dagen :D

Jag vill också vara trött liten sötnöt istället för bara trött

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
72 73 74
Svar
1 464
· Visningar
71 046
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 851
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila