Funkar kanon om det är svartmyror.Fun Light funkar inte på myror iaf, vi har testat... Raid myrpulver har varit bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar kanon om det är svartmyror.Fun Light funkar inte på myror iaf, vi har testat... Raid myrpulver har varit bäst.
Så less jag blir... mess från grannen att hon har min inackorderings hund på sin gräsmatta.. IGEN!
Hur jävla många gånger behöver jag säga till att hunden alltid ska vara kopplad? Det här är nog den sista, sen kan hon fan leta annan stallplats. Igen!
Den sitter i taket och du var väl i taxhöjd så kikare kanske kan underlättaGack, jag tror att brandvarnaren blippar eftersom batterierna håller på att ta slut. Men problemet är att jag inte hittar eländet. Går runt och letar och letar och lyssnar på "varmt-eller-kallt" ljudet. Men ser ingenting. Iofs ser jag inte särskilt mycket ändå, men en brandvarnare borde jag hitta.
Brun helt klart!Beslutsångest... Vilken färg på knappen? (Vit, lime, gul, rosa, beige, mint)
Visa bifogad fil 15846
Hur svårt ska det vaSå less jag blir... mess från grannen att hon har min inackorderings hund på sin gräsmatta.. IGEN!
Hur jävla många gånger behöver jag säga till att hunden alltid ska vara kopplad? Det här är nog den sista, sen kan hon fan leta annan stallplats. Igen!
Det är en liten del som halkar ut så det blir en bubblaStoppa in tarmarna?
Det låter läskigt om du har dem på utsidan.