Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är skönt när man lyckas hänga i och vända ett sånt läge, åtminstone för en stund! Så.. duktigt! Även om det känns lite löjligt att höra kanske
Håll hårt i mannen, han räknas nog som undantag.Chipsproblemet löst-mannen går ut och handlar.
Alltså jag är rätt värdelös på att baka men kan ju kolla..Man kan göra det enkelt för sig och göra biskvier i långpanna
Håll hårt i mannen, han räknas nog som undantag.
Lite pilligt och kletigt möjligtvis, men annars är vanliga biskvier faktiskt inte så himla avancerat det heller !Alltså jag är rätt värdelös på att baka men kan ju kolla..
Är han fullt frisk?Jag har ridit och hästen bockade med mig. Han tyckte nämligen inte att vi skulle ut i skogen när vi ridit lite på banan. Då var han klar ansåg han. Jag insisterade, han svarade med att backa och bocka men till slut gick han med på en liten sväng.
Haha En jäkligt stor fluga
Vi har fått myror i husvagnen! Enda insektsmedlet vi har med är myggstift och myggspiraler! De kryper vid och I sängen! Hur får vi bort dem?
Det finns ingen anledning just nu att misstänka att det är fel på honom. Första gången jag red honom tyckte han att han var klar efter tur i skogen och skulle inte gå på banan. Nu var det tvärt om. Han tycker det blir som att jobba två gånger när man rider både på banan och i skogen. En gång räcker tycker han. Nu kom protesterna precis när vi rundade ett par buskar och han insåg att vi inte var klara. Han hade tänkt gå till stallet.Är han fullt frisk?
Ja tänk när vi red program på JällaÅh... jag hittade precis det gamla protokollet från när jag red en dressyrtävling på en högt älskad ridskolehäst Det är 14(!) år sedan nu, tror det var klubbmästerskap. En LB:3 var det i alla fall som reds.
Vi slutade på 50,9%, konstanta kommentarer om att hästen inte bjöd framåt osv. Jag minns också hur det dundrade från läktarna av applåder efteråt, och hur ridskolechefen kom utrusande mot mig efteråt och fullständigt skrek "Den där hästen har ingen som helst begåvning, men du rider den så jävla bra!"
Hon var stor, stel som om var gjord av stål, grinig mot de flesta och ville sällan någonting alls. Mig gillade hon dock, men eftersom hon var lektionshäst och oftast gick med de som hon inte trivdes med så blev hon ju aldrig mjukare och mer välriden, tyvärr. Jösses vad jag saknar henne... Hade hon levt nu så hade jag säkert försökt köpa loss henne.
Ta det lugnt och andas lite !Fan jag blir så jävla förbannad så jag har lust att slå sönder skiten
Hur allvarliga protesterDet finns ingen anledning just nu att misstänka att det är fel på honom. Första gången jag red honom tyckte han att han var klar efter tur i skogen och skulle inte gå på banan. Nu var det tvärt om. Han tycker det blir som att jobba två gånger när man rider både på banan och i skogen. En gång räcker tycker han. Nu kom protesterna precis när vi rundade ett par buskar och han insåg att vi inte var klara. Han hade tänkt gå till stallet.
Min feting, läs några gånger och sen läser du det 10 gånger till.Ta det lugnt och andas lite !
Jo det är ju bra om hon tar det lugnt eller hur .Inte bra att jaga upp sig så .Min feting, läs några gånger och sen läser du det 10 gånger till.