Ge bort det i presentTycker inte om rabarbersaft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge bort det i presentTycker inte om rabarbersaft
Perfekt present/julklapp !Tycker inte om rabarbersaft
Inte det minsta avundsjuk på åska..... Just nu är det ju farligt på riktigt med blixtnedslag när marken, träd och andra växter är så torra.....Jag blir så avundsjuk på alla som har regn och åska. Unnar er det men är sjukt avis!
Inte det minsta avundsjuk på åska..... Just nu är det ju farligt på riktigt med blixtnedslag när marken, träd och andra växter är så torra.....
Jag är avundsjuk jag är så avundsjukDet REGNAR!!
och temperaturen sjunker +25,7 nuHär har det börjat blåsa. Kanske lite regn snart
Och nu till det normala igen 29 graderBlev lite mulet och temperaturen blev lite behagligare att jobba i
Inomhus har det inte blivit någon större skillnad (två grader lägre bara) men det har det ute. Från över 30 grader sjönk det till under 20 ett tag. Nu är det uppe på 21, och jag tycker det är bra ute.Blev inte något svalare efter åskan.heller
Suck
Vik kompresser och lägg i kläm eller bomullstyg. (gamla laken brukar många ha liggandes i städskåpet t.ex.)Varmt som attan. Inte för att jag har mycket byst men avskyr när det blir svettigt under