Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger i det varma sovrummet och är gråtfärdig. A kan inte sova, varken med eller utan mig. Jag känner mig så jävla låst och ensam!
2a på bollen, men tänkte också loppis, hjälporganisationer (myrorna mm), äldre släktingarVar köper man EN virknål ?? Jag behöver en grov virknål till den där trasmattan jag ska lära mig virka. Tittade på ICA Maxi, för de har en del sådant, men de hade tyvärr bara tunnare virknålar. Kan man beställa någonstans - i så fall var? Det får ju vara något företag utan minimigräns för köp, tänker jag.....
Kör! Klippte själv till strax ovanför axlarna för ett tag sedan, så otroligt skönt!Jag funderar på att klippa av mig håret. Ja eller nej?
Nej!Jag funderar på att klippa av mig håret. Ja eller nej?
Varför inte?
heartLigger i det varma sovrummet och är gråtfärdig. A kan inte sova, varken med eller utan mig. Jag känner mig så jävla låst och ensam!
Fint med hår och lätt att göra uppsättning om du vill ha bort det från nacken t.ex (där det ofta blir varmt på sommaren).Varför inte?
+ @tanten Jag hittade faktiskt ett företag där det gick bra att beställa bara en virknål - totalt 63 kr inklusive frakt !2a på bollen, men tänkte också loppis, hjälporganisationer (myrorna mm), äldre släktingar
Klipp. Det är så grymt skönt med kort hår.Jag funderar på att klippa av mig håret. Ja eller nej?
Har man kort hår behöver man aldrig fundera på hur man ska få bort det från nacken. Jag har aldrig ångrat att jag klippte av mitt. Nu är det så lättskött och skönt. Det är aldrig i vägen heller och jag slipper frustrationen att sätta upp håret. Knutar ramlade lätt ner och hästsvans eller fläta var i vägen eller krångligt att fixa.Fint med hår och lätt att göra uppsättning om du vill ha bort det från nacken t.ex (där det ofta blir varmt på sommaren).
Jo, fast då måste man klippa väldigt kort i nacken. Har du så nu?Har man kort hår behöver man aldrig fundera på hur man ska få bort det från nacken. Jag har aldrig ångrat att jag klippte av mitt. Nu är det så lättskött och skönt. Det är aldrig i vägen heller och jag slipper frustrationen att sätta upp håret. Knutar ramlade lätt ner och hästsvans eller fläta var i vägen eller krångligt att fixa.
Ja, jag har jättekort. Nu är det förvisso över två månader sedan det klipptes senast, så kalufsen börjar kännas som en varm mössa, men jag har tid på onsdag hos frissan.Jo, fast då måste man klippa väldigt kort i nacken. Har du så nu?
Hoppas vi ses vid tillfälle, så att jag får se din nya frilla
Jag funderar på att klippa av mig håret. Ja eller nej?
Folk tittar snett på en när man är i affären i pyjamas har jag märktJag tror jag lämnar tillbaka byxorna jag köpte på Indiska, det är snygga men ser verkligen ut som pyjamas. Nu ska jag bara hitta det förbenade kvittot - köpte dem på postorder. Jag vet att jag la dem på ett säkert ställe som jag nu inte kommer ihåg var det var
Du kunde fått massor av mig+ @tanten Jag hittade faktiskt ett företag där det gick bra att beställa bara en virknål - totalt 63 kr inklusive frakt !