Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dammsuga? du är galen på riktigt Här jagas dammråttorna med fläkten och tas upp med torrmopp vart efter och sopborste/skyffelTar en liten paus, har halva sovrummet kvar att dammsuga men nu tröt orken plötsligt
Dammsuga? du är galen på riktigt Här jagas dammråttorna med fläkten och tas upp med torrmopp vart efter och sopborste/skyffel
Ställer in?Jag är så helt full av beundran för människor som kan städa snabbt och effektivt. Hur fasiken gör de?!? Jag dammsuger och dammsuger och det knastrar fortfarande under fötterna. Nu ger jag upp och ställer in den i sopskåpet igen.
Det var det man som liten hade bidén till. Att tvätta fötterna i när man kom in efter att ha sprungit barfota hela dagen. Så slapp man ju duscha/bada (som jag älskar att göra nu, men inte gjorde då)....Tittar på mina fötter och konstateraar att de är rätt smutsiga.
Kanske gör jag som när jag var liten och mina gräsgröna föter inte gick att skrubba rena. Tar på ett par strumpor....
Loppis? Facebook?Var köper man EN virknål ?? Jag behöver en grov virknål till den där trasmattan jag ska lära mig virka. Tittade på ICA Maxi, för de har en del sådant, men de hade tyvärr bara tunnare virknålar. Kan man beställa någonstans - i så fall var? Det får ju vara något företag utan minimigräns för köp, tänker jag.....