Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte i den här hålan och inte för 20 år sedan .Blev mobbad då jag gick på promenad tidigt en morgon med hunden i morgonrock
Jag känner mig exotisk med min Rosa vinterjacka :cool:
Och nu på sommaren oranga skor.

Nån mil härifrån inte så exotisk. Där går var och varannan med lustiga färger på både hår och skor och kläder. Alternativt nästan inga kläder.
Jag tycker det är lite kul att kolla på folk i stan.
Jäkla lantis :rofl:

Jag känner mig exotisk med min Rosa vinterjacka :cool:
Och nu på sommaren oranga skor.

Nån mil härifrån inte så exotisk. Där går var och varannan med lustiga färger på både hår och skor och kläder. Alternativt nästan inga kläder.
Jag tycker det är lite kul att kolla på folk i stan.
Jäkla lantis :rofl:
Kom en kompis och vi skulle iväg till centralorten och handla så jag sprang upp i sovrummet där garderoberna är och tog en som jag trodde var en mysbyxa och drog på den .När vi gick i affärerna så kollade folk konstigt på mig men tänkte inte så mycket på det förrän jag kom hem så märkte jag att jag tagit morfars pyjamasbyxa i bara farten :o

Kom en kompis och vi skulle iväg till centralorten och handla så jag sprang upp i sovrummet där garderoberna är och tog en som jag trodde var en mysbyxa och drog på den .När vi gick i affärerna så kollade folk konstigt på mig men tänkte inte så mycket på det förrän jag kom hem så märkte jag att jag tagit morfars pyjamasbyxa i bara farten :o
Du var nog bara före din tid :D

Lagat smulpaj med rabarber från landet och svenska jordgubbar. Även tagit ett bad i 23-gradigt vatten. Myst med familjen framför West World. Det negativa orkar jag inte ta upp, men bebis är inne i en jobbig period just nu.

Barnet har lagt sig. Även denna natt på golvet :rofl:

Visa bifogad fil 15756

När jag var liten och hemma från skolan när mamma jobbade ringde hon alltid hem för att förvissa sig om att jag inte sov jättelänge på morgonen. Jag löste det så att jag lade mig på hårda hallgolvet tillsammans med hunden så jag kunde svara direkt hon ringde, och sedan somna om. Jag utvecklade efter detta en förmåga att kunna sova lite hur som helst - t.ex. när ett maraton sprang förbi utanför fönstret samtidigt med ett gäng gapiga grabbar i rummet bredvid. :p Fast kan inte sova på flygplan eller sittandes.

När jag var liten och hemma från skolan när mamma jobbade ringde hon alltid hem för att förvissa sig om att jag inte sov jättelänge på morgonen. Jag löste det så att jag lade mig på hårda hallgolvet tillsammans med hunden så jag kunde svara direkt hon ringde, och sedan somna om. Jag utvecklade efter detta en förmåga att kunna sova lite hur som helst - t.ex. när ett maraton sprang förbi utanför fönstret samtidigt med ett gäng gapiga grabbar i rummet bredvid. :p Fast kan inte sova på flygplan eller sittandes.

Alla sätt är bra ... ;)

You and me... Fyfan alltså. Håller på som bäst nu.

Dock hörde stylistgrannen av sig och bara "men ta min bil". Hade tänkt köra det mesta på pirra. Kändes onödigt med bil för att köra 350 meter, men insåg sen att det kommer bli smidigt då jag slipper springa ca 756553 gånger :D

Senast vi flyttade, flyttade vi 75 meter. Vi flyttade allt på en väldigt gnisslande skottkärra, de nya grannarna skrattade gott åt oss. :D Nu kommer vi flytta 5 km inom någon vecka, och det blir lite långt att bära för hand faktiskt så nu har vi flyttfirma!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
69 70 71
Svar
1 405
· Visningar
67 099
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
2 740
Senast: Gramse
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter