hallonsaft
Trådstartare
Dricker te och äter macka med korv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig exotisk med min Rosa vinterjackaInte i den här hålan och inte för 20 år sedan .Blev mobbad då jag gick på promenad tidigt en morgon med hunden i morgonrock
Kom en kompis och vi skulle iväg till centralorten och handla så jag sprang upp i sovrummet där garderoberna är och tog en som jag trodde var en mysbyxa och drog på den .När vi gick i affärerna så kollade folk konstigt på mig men tänkte inte så mycket på det förrän jag kom hem så märkte jag att jag tagit morfars pyjamasbyxa i bara fartenJag känner mig exotisk med min Rosa vinterjacka
Och nu på sommaren oranga skor.
Nån mil härifrån inte så exotisk. Där går var och varannan med lustiga färger på både hår och skor och kläder. Alternativt nästan inga kläder.
Jag tycker det är lite kul att kolla på folk i stan.
Jäkla lantis
Först inget bad och nu ingen glass hemma. Inget gott att dricka och ingen choklad. Vad är det här??!
Måste åka och handla imorgon. Snart tar även korvarna och mjölken slut
Du var nog bara före din tidKom en kompis och vi skulle iväg till centralorten och handla så jag sprang upp i sovrummet där garderoberna är och tog en som jag trodde var en mysbyxa och drog på den .När vi gick i affärerna så kollade folk konstigt på mig men tänkte inte så mycket på det förrän jag kom hem så märkte jag att jag tagit morfars pyjamasbyxa i bara farten
Ligger i det varma sovrummet och är gråtfärdig. A kan inte sova, varken med eller utan mig. Jag känner mig så jävla låst och ensam!
Sitter på balkongen nu och njuter, ända tills jag ser en stor fet spindel som hänger och dinglar. Huu, nu går jag in!
Bilen är hittad! Stod snällt där den senast lämnades. Nu flyttad till Rörstrandsgatan. Klassiskt att tappa bort bilen ändå. Är inte förvånad
Jag har packat ner allt jag äger och firade med att spilla rödvin på min enda tillgängliga klänning dvs den jag har på mig
När jag var liten och hemma från skolan när mamma jobbade ringde hon alltid hem för att förvissa sig om att jag inte sov jättelänge på morgonen. Jag löste det så att jag lade mig på hårda hallgolvet tillsammans med hunden så jag kunde svara direkt hon ringde, och sedan somna om. Jag utvecklade efter detta en förmåga att kunna sova lite hur som helst - t.ex. när ett maraton sprang förbi utanför fönstret samtidigt med ett gäng gapiga grabbar i rummet bredvid. Fast kan inte sova på flygplan eller sittandes.
Spindlar är söta Både jag och dottern brukar prata med spindlarna och gärna låta dem kravla runt på oss
Nä, hujeda mig! Möjligen de minimala små spindlarna, jag hade en sådan i köket vid katternas matskål som jag döpte till Bertil. Han fick leva i fred och ro, då han var så liten. Tyvärr råkade jag dammsuga upp honom en dag.
You and me... Fyfan alltså. Håller på som bäst nu.
Dock hörde stylistgrannen av sig och bara "men ta min bil". Hade tänkt köra det mesta på pirra. Kändes onödigt med bil för att köra 350 meter, men insåg sen att det kommer bli smidigt då jag slipper springa ca 756553 gånger
Råkade dammsuga upp lille Bertil?