Jag nyser och hostar också. Vet inte om det är pollenallergin och/+ någon eländig förkylning igen...
Usch vad jobbigt i den här värmen. Hoppas att du också piggnar på dig snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag nyser och hostar också. Vet inte om det är pollenallergin och/+ någon eländig förkylning igen...
blir inte svalt av dem eller mörkareVarför skulle det inte hjälpa menar du?
mkt pollen nu i luften ocksåUsch vad jobbigt i den här värmen. Hoppas att du också piggnar på dig snabbt
Mina 2 ligger ute på balkongen, mitt i värsta solenInte min. Han kommer fram när vi badar i poolen, och försöker till och med gå på poolkanten (5 cm bred eller så) ! Jag vill INTE att han drattar i, för att rädda en panikslagen katt (vilket jag förutsätter att han blir om han trillar i) är ju kanske inte det roligaste man kan göra....
Hur är det med uppvärmada pooler? Brukar finnas sådanna i större anläggningar. Extra varmt vatten.
Egentligen kanske mest till för barn och icke simkunniga men i ditt fall varför inte?
Åskan rullar in igen
Visa bifogad fil 15737
Har du verkligen rätt sort då, undrar jag ? Just nu - eftermiddag - står solen på på sovrumssidan och det enda som syns av den är en liten strimma i mitten där gardinerna glipar och lite ljus runt om. Definitivt MYCKET mörkare och svalare än vad det hade varit utan !blir inte svalt av dem eller mörkare
har några som sitter uppe redan...
Tur att Pälsfröken inte såg det där, hon skulle bli superglad för en egen pool.Intressant är att katter faktiskt kan simma ganska bra. Några raser (turkiska van) och individer gillar tom att bada. Efter operationer så rehabbas katter som hundar och hästar för att få upp muskulaturen utan att fresta på resten genom att simma. Så drunkna skulle han inte göra men arg och skräckslagen definitivt om han inte badat innan.
jadå köpt på IkeaHar du verkligen rätt sort då, undrar jag ? Just nu - eftermiddag - står solen på på sovrumssidan och det enda som syns av den är en liten strimma i mitten där gardinerna glipar och lite ljus runt om. Definitivt MYCKET mörkare och svalare än vad det hade varit utan !
skulle kunna vara min gräsmatta.
Inte min. Den är - på de flesta ställen - rätt grön och frodig (och lång). Kan kaaaaaanske bero på att jag - hrm - "glömde" att klippa gräset innan den värsta torkan kom.....skulle kunna vara min gräsmatta.
Enda skillnaden är att jag har diverse ogräs som sticker upp. Maskrosbollar t.ex.
Jag har inte ens klippt, annat än på ett par ställen.Inte min. Den är - på de flesta ställen - rätt grön och frodig (och lång). Kan kaaaaaanske bero på att jag - hrm - "glömde" att klippa gräset innan den värsta torkan kom.....