Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte att remissen skulle kommit idag men det kanske är lite för nära inpå.Har funderat lite om jag var korkad som gick till VC och inte ringde försäkringen istället .Tydligen om jag har otur får jag vänta 2 månader som var vanligt eller mer

Kom på att i mina vårdkontaker kan man ju se hur långt det gått med remissen .Dom hade fått in den igår och bedömt den idag så förhoppningsvis skickar dom svar i morgon

Tur att grannarna inte bryr sig så mycket om man väsnas sent på kvällen.Brukar avsluta huggning och kapning mellan 21-22 och höra en vedkap skrika på kvällen är det inte så många som gillar .När jag var liten gnällde vedkapar i var gård men nu är det bara jag som kapar ved så dom kanske tycker det är nostalgi :laugh:Resten använder vedmaskiner eller dom flesta har installerat värmepumpar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 280
· Visningar
60 331
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 519
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar