hallonsaft
Trådstartare
Har du snorkel hemma och fiskestövlar *blubb*?Nu är åskan borta och vi kommer att få 2,6 mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du snorkel hemma och fiskestövlar *blubb*?Nu är åskan borta och vi kommer att få 2,6 mm
Varför kommer du inte hit och hjälper mig slakta lite buskar ta jobbilen, den har väl drag, så vi kan köra skiten till tippenJag älskar att fälla träd och mörda buskar! Stackars särbon blir snart galen på mig
Tur att han har stor trädgård
Varför kommer du inte hit och hjälper mig slakta lite buskar ta jobbilen, den har väl drag, så vi kan köra skiten till tippen
Då måste jag vänta minst till jul innan jag får veta om jag får nån åska juDu får önska dig egen åska av tomten
Då måste jag vänta minst till jul innan jag får veta om jag får nån åska ju
Den som väntar på något gott.....
Säg det till min sambo som höll på att kräkas första och enda gången vi haft sex med mens, den startade liksom mitt iDet går att ha sex ändå, blod är lätt att tvätta bort
Men dåInget drag på den nya
Kommer att dunsta innan det når markenHar du snorkel hemma och fiskestövlar *blubb*?
Du kanske har god tumme med tomten och får en rejäl present tidigtKommer att dunsta innan det når marken
Jag kommer gärna men du bor säker långt bort .Nu när jag är på hugget med motorsågenVarför kommer du inte hit och hjälper mig slakta lite buskar ta jobbilen, den har väl drag, så vi kan köra skiten till tippen
Du kan få låna min .Har två styckenMin nacke har ballat ur och vill ha vetevärmare... vet ni hur j-la otrevligt det är i det här vädret?!
Jag kommer gärna men du bor säker långt bort .Nu när jag är på hugget med motorsågen
Du kan få låna min .Har två stycken
Det har du rätt i .Ska strax duscha av mig lite och mysa med spikmattan och se om jag får ordning på min nacke då jag har fått ont i den på att annat sätt an det som jag hade förutTack men jag har tre En är dock tillräckligt vidrigt varm i den här hettan