Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag skulle vi till lagret och jobba. Men vi svängde förbi och kikade på den där gudsförgätna praktiska bilen. Som jag hoppats är särbon för mkt bilmänniska och pallar inte åka en bil med körglädje -10. Så då blev det avstyrt utan att jag behövde lägga in veto. Att gå från Dodge till någon jävla skåpbil går inte. Så det blir någon vanlig personbil och ev släp att köra lite produkter i vid behov. Puh! Vi tänkte ngt mindre än Dodgen dock. Och kanske billigare med, både att köra, reparera och köpa.
Så nu lär jag få kika på elvatusen till förslag.
Eftersom han reparerade både mig och häst idag så ligger han på lite plus. Pålle reparerades efter tappsko och jag efter hagmock. Vi är galet trötta och nöjda båda två.

Annars kan man göra det i duschen :idea:
Det har jag aldrig förstått mig på. Man (jag) får vatten i ögonen, det är kallt om man inte är under duschstrålen, och inte fan blir det "halt och gött" som det ser ut i filmer :meh: jag vill inte ha tvål in i fiffi, och vatten gör det bara strävt och jäkligt. Eller så är det bara irritationen av allt det andra som gör att det inte är särskilt upphetsande :cautious:

Förlåt men jag tar tillfälle, förstår att det är skrivfel och eftersom jag är duktig på det själv fattar jag vad du menar egentligen men ändå :p
Jo nog för folk tycker det är varmt och svettigt men kissande hud var något nytt :rofl:
Jo det kan bli så när skärmen ser ut som en spräng anka att jag inte ser hur jag skriver .Kanske dax att fixa en ny .Var in på kontoret och bad dom beställa en Iphone 8 till mig

FYFAN VARFÖR HAR JAG SÅ MYCKET KLÄDER??? Orkar inte med mig själv. Har sorterat om flyttlådorna igen och rensat hårdare. Hoppade på en låda så att den råkade spricka. Joråsåååå att eeeemm?? Stärker mig med rödvin och spelar italiensk popschlager på högsta volym och sjunger med. Har typ tappat det :rofl:

Dom spår åska på lördag :love:
Vilket helvete .Dom spår det här åxo på fredag kväll och 0,3 mm regn .Känns dom det blir mycket slit med att dra slang och släpa på vattenpumpar långt ut i skogen och massor med övertidstimmar om det slår in .Hörde från en kollega när dom bygger skogsbilväg några mil härifrån .När han har grävt så ser han det börjar brinna i skogen en bit bakom sig så han larvar dit så fort det går och vräker ner skog och öser på jord .Marken var inte stenig alls men det brann 6 meter från där han grävt så nog är det torrt i skogen Har väl sprätt iväg någon gnista

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 270
· Visningar
60 067
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 518
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar