Tro inte på dom.Dom spår åska på lördag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tro inte på dom.Dom spår åska på lördag
Tro inte på dom.
Jag är grinig.... Har småblödit i 14 dgr nu vilket innebär 14 dgr utan sex.
Blir snart galen!
Det går att ha sex ändå, blod är lätt att tvätta bort
Blöder det i koagulerat format... annars bryr jag mig inte men det kommer liksom ut som svarta geleklumpar
Sy försiktigt för hand. Siden går alltid sönder, det är tyvärr inte ett slitstarkt material.
Annars kan man göra det i duschenDet går att ha sex ändå, blod är lätt att tvätta bort
Det har jag aldrig förstått mig på. Man (jag) får vatten i ögonen, det är kallt om man inte är under duschstrålen, och inte fan blir det "halt och gött" som det ser ut i filmer jag vill inte ha tvål in i fiffi, och vatten gör det bara strävt och jäkligt. Eller så är det bara irritationen av allt det andra som gör att det inte är särskilt upphetsandeAnnars kan man göra det i duschen
Jo det kan bli så när skärmen ser ut som en spräng anka att jag inte ser hur jag skriver .Kanske dax att fixa en ny .Var in på kontoret och bad dom beställa en Iphone 8 till migFörlåt men jag tar tillfälle, förstår att det är skrivfel och eftersom jag är duktig på det själv fattar jag vad du menar egentligen men ändå
Jo nog för folk tycker det är varmt och svettigt men kissande hud var något nytt
Vilket helvete .Dom spår det här åxo på fredag kväll och 0,3 mm regn .Känns dom det blir mycket slit med att dra slang och släpa på vattenpumpar långt ut i skogen och massor med övertidstimmar om det slår in .Hörde från en kollega när dom bygger skogsbilväg några mil härifrån .När han har grävt så ser han det börjar brinna i skogen en bit bakom sig så han larvar dit så fort det går och vräker ner skog och öser på jord .Marken var inte stenig alls men det brann 6 meter från där han grävt så nog är det torrt i skogen Har väl sprätt iväg någon gnistaDom spår åska på lördag
Annars kan man göra det i duschen
Har testat en gång och då visste vi inte att det var på gång utan tycket det kändes lite knepigt och fick se när vi var klara att det såg ut som någon slaktat en gris mitt i sängenDet går att ha sex ändå, blod är lätt att tvätta bort
Har testat en gång och då visste vi inte att det var på gång utan tycket det kändes lite knepigt och fick se när vi var klara att det såg ut som någon slaktat en gris mitt i sängen
Själv har jag ju insett idag att jag är halvblind så visst Stortrut fick så hon tegJo det kan bli så när skärmen ser ut som en spräng anka att jag inte ser hur jag skriver .Kanske dax att fixa en ny .Var in på kontoret och bad dom beställa en Iphone 8 till mig