Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orkar inte läsa ifatt. Har varit utan internet i knappt ett dygn och hela livet stannade upp....:arghh: så som den uppenbarligen desperata människa jag är :angel: har jag nu ändrat om mitt abonnemang till ett med fri surf, surt bara att jag plötsligt måste betala för datakortet :meh: men jaja.....världen jag inte är ett dugg beroende av :o "host" är tillbaka och jag älskart :D

Ja det är ju det som är det mest gångbara i samhället just nu men man kan vara introvert och låta bli att supa och ändå passa in genom att hitta rätt människor :)
Jag tycker det är märkligt. Att vara introvert är ju trots allt väldigt vanligt.

Du framstår ju som ytterst normal, trevlig, rolig och lättpratad.
Tack!

Ja, om du var i övre tonåren eller möjligtvis någonstans runt 20-25. Men som 40+ är det du beskriver väl knappast någon norm :confused: ? Var har du fått det ifrån???
Nä, men jag borde ha levt så när jag var yngre. I stället gick jag och la mig i tid när jag bodde på internat medan mina klasskamrater sprang i korridorerna. Jag borde ha skitit i plugget och gjort likadant, men jag är onormal som skötte skolan. Tydligen var jag inte bakfull i svinhuset tillräckligt ofta. Det hände bara en gång. Jag får då veta att jag är lillgammal och trivs bäst med äldre personer.

:banghead:

Jag tycker det är märkligt. Att vara introvert är ju trots allt väldigt vanligt.
Jag tycker också att det är märkligt men förstår varför. Vi lever i en tid där kontaktskapande, inte vänskap, är normen. Titta bara på sociala medier som går ut på att man ska 'nätverka' med andra och vara 'vänner'. Riktig vänskap är i de sammanhangen satt på undantag och det speglas eller är helt klart en spegel i/av samhället i övrigt.

Min stackars mamma ska försöka lära mig virka (jag är HOPPLÖS på att virka och sticka!) ;) .... Har sett ljuvliga virkade runda trasmattor som man virkar med en grov virknål. Tyg klipps i centimeterbreda trasor, och så virkar man med det. Tänk vilket häftigt sätt att återbruka gamla älskade kläder och dylikt :up: ! Det vill jag kunna!

Jag sitter och håller på med sista ändringarna i rapporten, vi fick möjlighet att göra ändringar efter opponeringen så tar chansen. Fick veta på opponeringen att tydligen får man inte använda "jag" eller "man" annat än i diskussionen så ska ändra det. Är lite sur på handledaren som inte nämnde det under handledningen, hon borde ju sett det :grin: Egentligen tar det inte så lång tid, är bara så irriterande eftersom vi redan haft avslutningslunchen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 265
· Visningar
59 905
Senast: Ninnurur
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 516
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 226
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar