Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar på vad jag ska göra med livet. Eller kvällen. Sambon är hos sin jobbiga kompis så jag har huset för mig själv. Sy, lösa korsord, titta på serier, kanske rent av rida lite (om nacken tillåter vill säga). Möjligheterna är oändliga!

Jag har duschat, slängt in tyg i tvättmaskinen, dammsugit och städat av toaletten. Riktigt effektiv. Nu äter jag godis från helgen som va och läser. Ska hämta hem vän sen när hon slutat jobbet, vi ska ta med indiskt hem till mig och käka :)

Hoppas kollegan råkar ut för något mindre och tillfälligt. Risk för övertid för dig idag?

Det kommer bli övertid, innan dess sjukt mycket strul. Hittar ingen personal så ställs tåg in, jag har vägrat ett godståg som kommer bli flera timmar sent och det är lite halvt kaosigt i största allmänhet.

Kollegan har ont och har fått tid vid fem. Jag hoppas de kan lösa allt för henne snabbt!

Full rulle idag.
Först jobba - städa 4 hus
Sedan till vårdcentralen- sjukgymnast + sköterskan där. Visade upp min blåsa som jag har haft i 2 månader. Så nu är den uppskuren.
Min KP hämtade mig där. Vi åt mjukglass ute i solen. Sedan åkte vi till zooaffären för att köpa sand och soil till räkorna.
Nu är jag hemma igen
Ska fixa lite åt mina landisar som kom igår.
Roy och Roger heter de eftersom de är hermafroditer
20180530_150227.webp

Det kommer bli övertid, innan dess sjukt mycket strul. Hittar ingen personal så ställs tåg in, jag har vägrat ett godståg som kommer bli flera timmar sent och det är lite halvt kaosigt i största allmänhet.

Kollegan har ont och har fått tid vid fem. Jag hoppas de kan lösa allt för henne snabbt!
Då har ni att göra låter det som, drick och andas mellanåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 262
· Visningar
59 853
Senast: Görel
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 515
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 226
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar