Alltså - varje jävla år är det några nötter som lämnar barn och hundar i bilen när det är varmt ute Som straff skulle de själva få sitta i den där bilen i ett par timmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men jag tar tillfälle, förstår att det är skrivfel och eftersom jag är duktig på det själv fattar jag vad du menar egentligen men ändåTänkte huden skulle bara kissa och gå strax utanför dörren men han drog iväg en km med mig i tofflor och morgonrock
Hoppas kollegan råkar ut för något mindre och tillfälligt. Risk för övertid för dig idag?En kollega har gjort illa sig så jag måste antagligen kasta mig i bilen och köra till Smålandsstenar. Om de får tag på någon som kan lösa av mig här i Värnamo vill säga.
Jag har tyvärr ingen som helst erfarenhet av siden @athena_arabians gillar ju materialet, hon kanske har tips?
Hoppas kollegan råkar ut för något mindre och tillfälligt. Risk för övertid för dig idag?
Då har ni att göra låter det som, drick och andas mellanåt.Det kommer bli övertid, innan dess sjukt mycket strul. Hittar ingen personal så ställs tåg in, jag har vägrat ett godståg som kommer bli flera timmar sent och det är lite halvt kaosigt i största allmänhet.
Kollegan har ont och har fått tid vid fem. Jag hoppas de kan lösa allt för henne snabbt!
Jag har tyvärr ingen som helst erfarenhet av siden @athena_arabians gillar ju materialet, hon kanske har tips?
Oj jadu, finns det något könsneutralt ord för det tro? Skräddare är det enda jag kommer på, men i min värld gör skräddare och sömnetskor olika saker..Funderar på att lämna in det till en sömmerska (vad är könsneutralt för sömmerska?) För att se om hen kan laga eftersom jag älskar den så mycket.
Då har ni att göra låter det som, drick och andas mellanåt.
heartJaha, då har jag åter varit hos psykologen. Jag känner mig frustrerad och kräks på mig själv.
Jaha, då har jag åter varit hos psykologen. Jag känner mig frustrerad och kräks på mig själv.