Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från svartaste svarta mörker till något helt annat.
Jag har fått ett jobb.
Du var ju klädd och snyggt klädd tyckte han ju, kunde varit jobbigare lägeTräffade en entreprenör idag som gräver åt oss och han sa vilken snygg morgonrock du har . Då hade han sett mig när jag var ute med Leo en morgon då han höll på att skita på sig och jag var lite dåligt klädd
Åh vad härligt! Grattis!Från svartaste svarta mörker till något helt annat.
Jag har fått ett jobb.
Hoppas det är bra med kollegan trots omständigheterna!En kollega har gjort illa sig så jag måste antagligen kasta mig i bilen och köra till Smålandsstenar. Om de får tag på någon som kan lösa av mig här i Värnamo vill säga.
Bara +23 i skuggan i dag. Inte utan att det känns lite kyligt när man börjat vänja sig vid +28 .
Lika varmt i bilen dock, tur man har AC
Japp. Här är det knastertorrt i dikerna. Jorden är som för gammalt cement. Hårt och som delar sig i sprickor.Det är så vidrigt! Vi var ute och skrittade en sväng i morse. Diken och åar har torkat ur, åkrarna börjar brännas sönder. Det kommer bli panik med både skörd och vatten i år igen.
Hoppas det är bra med kollegan trots omständigheterna!
Japp. Här är det knastertorrt i dikerna. Jorden är som för gammalt cement. Hårt och som delar sig i sprickor.
En månad till utan regn och det kommer inte finnas någonting knappt. Det var tufft förra sommaren. I år är det hittills mycket extremt.
Det har inte kommit något regn på hela Maj månad. Inte en endaste liten fjuttig droppe. Sista gången det regnade lite var tredje veckan i april och innan dess var det långt mellan föregående regn. Så marken är svältfödd på regn. Allt har stannat av. Vissa envisa ogräs orkar ta sig upp men annars börjar resten dö.
I år är jag orolig.
Oj det var inte billigt. Min skruttibangbang är 20 år i år men ACn funkarMin AC har gått sönder och kostar 9 000 kr att laga. För mycket pengar för att lägga på min gamla bil.
Så börjar det se ut här också. Fälten med säd gulnar redan.Japp. Här är det knastertorrt i dikerna. Jorden är som för gammalt cement. Hårt och som delar sig i sprickor.
En månad till utan regn och det kommer inte finnas någonting knappt. Det var tufft förra sommaren. I år är det hittills mycket extremt.
Det har inte kommit något regn på hela Maj månad. Inte en endaste liten fjuttig droppe. Sista gången det regnade lite var tredje veckan i april och innan dess var det långt mellan föregående regn. Så marken är svältfödd på regn. Allt har stannat av. Vissa envisa ogräs orkar ta sig upp men annars börjar resten dö.
I år är jag orolig.
Oj det var inte billigt. Min skruttibangbang är 20 år i år men ACn funkar
Tänkte huden skulle bara kissa och gå strax utanför dörren men han drog iväg en km med mig i tofflor och morgonrockDu var ju klädd och snyggt klädd tyckte han ju, kunde varit jobbigare läge