Har du inte en bok med dig? Jag går inte hemifrån utan min läsplatta.
Nä, jag hade inget kul med mig. Borde ha med läsplattan i väskan. Ska bara köpa nya böcker till den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte en bok med dig? Jag går inte hemifrån utan min läsplatta.
Men usch har sett efterlysningar i papegojgrupper på Facebook om den.Hjälpte en vän att leta efter deras förrymda papegoja igår. Traskade runt och kikade i träd. Tyvärr utan att få syn på den minsta fjäder..... Den är försvunnen i Kristianstadstrakten, en stor röd ara. Om någon här tror sig ha sett den så PMa mig!
Personalmöte igår och det bjöds på smörgåstårta men nu är min mage lite upprörd
Smörgåstårtan var dock det enda positiva med mötet
Fast alltså tårtan var god det var denDå är det illa
Nej, jag är ingen fan av smörgåstårta
Fast alltså tårtan var god det var den
Personalmötet kändes mest som slöseri med tid, det tjatas om samma saker men sakerna genomförs inte så sluta tjata om det. För när inte ledningsgruppen håller tider eller städar efter sig eller gör det dom ska så följer ju resten efter
Så definitivt det blir när boupptäckningen är klar o pengarna flyttade.
Stackars kropp som behöver gå igenom det här. -9 kg. O jag mår riktigt
skit. Riktigt riktigt dåligt. O det finns ingen lindring.
Smörgåstårtor kan vara ok om de håller sig till hav ELLER land. Att blanda tex skinka och räkor är bara
Vad gäller det övriga är jag glad att jag är egen företagare utan anställda. Ska jag ha personalmöte blir det med mig själv
Du ser! Det var inte så farligt att missa ett möte! Fira på nu!Nu är kontraktet skrivet 32 000 för 80%! tjoho!
är skit glad och vill festa så jag har huvudvärk tills nästa helg.
Jag har mycket att lära! Tror att jag ska tatuera det någonstans.Du ser! Det var inte så farligt att missa ett möte! Fira på nu!
Nu är kontraktet skrivet 32 000 för 80%! tjoho!
är skit glad och vill festa så jag har huvudvärk tills nästa helg.
Jupp, Ole ångest är ett barnkalas mot mig när jag sätter igång.Du menar de där som aldrig skulle anställa dig pga du missade mötet?
Stort grattis och det är klart att du ska fira!