Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis beställt medicin och när jag var på första apoteket fanns en sort, när jag bytte p.g.a. leverans strul så fanns den inte så nu jag ändå får ta mig till fysiskt apoteket, vilket jag ville slippa.

Hjälpte en vän att leta efter deras förrymda papegoja igår. Traskade runt och kikade i träd. Tyvärr utan att få syn på den minsta fjäder..... :( Den är försvunnen i Kristianstadstrakten, en stor röd ara. Om någon här tror sig ha sett den så PMa mig!
Men usch har sett efterlysningar i papegojgrupper på Facebook om den.
Håller tummar och tår! De brukar hittas igen i gott skick i de allra flesta fall.

Då är det illa :crazy:

Nej, jag är ingen fan av smörgåstårta ;):D
Fast alltså tårtan var god det var den :d

Personalmötet kändes mest som slöseri med tid, det tjatas om samma saker men sakerna genomförs inte så sluta tjata om det. För när inte ledningsgruppen håller tider eller städar efter sig eller gör det dom ska så följer ju resten efter :confused:
Jag frågade faktiskt min teamchef igår "Gör du X när du är på avdelning Y" "Nej jag är dålig på det" O_o Fast det ska ju göras :confused:

Fast alltså tårtan var god det var den :d

Personalmötet kändes mest som slöseri med tid, det tjatas om samma saker men sakerna genomförs inte så sluta tjata om det. För när inte ledningsgruppen håller tider eller städar efter sig eller gör det dom ska så följer ju resten efter :confused:

Smörgåstårtor kan vara ok om de håller sig till hav ELLER land. Att blanda tex skinka och räkor är bara :yuck: :yuck: :yuck:

Vad gäller det övriga är jag glad att jag är egen företagare utan anställda. Ska jag ha personalmöte blir det med mig själv :D

Smörgåstårtor kan vara ok om de håller sig till hav ELLER land. Att blanda tex skinka och räkor är bara :yuck::yuck::yuck:

Vad gäller det övriga är jag glad att jag är egen företagare utan anställda. Ska jag ha personalmöte blir det med mig själv :D

Jag fullkomligt älskar smörgåstårta. Iaf om det inte är någon jävla mimosasallad i! Gillar det men inte där.

Jag har lovat att göra en med lax och räkor till M, har dock inte gjort själv förut utan det var alltid syster som gjorde fram till hon fick diabetes.

Det är fortfarande skugga vid husväggen så jag sitter på balkongen och äter sallad. Måste komma mig för att få hit någon att titta på min trasiga markis!

Precis upptäckt Lindsey Stirlings fantastiska musikvideos på Youtube så suttit framför datorn en stund med dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 262
· Visningar
59 844
Senast: Görel
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 515
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 226
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar