Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GRATTIS!!!Från svartaste svarta mörker till något helt annat.
Jag har fått ett jobb.
Vad har du för bil?Oj det var inte billigt. Min skruttibangbang är 20 år i år men ACn funkar
Riktigt så illa är det inte hemma men det är på god väg. Förstår din oro och delar den.
Grattis!Från svartaste svarta mörker till något helt annat.
Jag har fått ett jobb.
Tack !
Jag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.Ur frustration kommer utveckling.
Ja det är ju det som är det mest gångbara i samhället just nu men man kan vara introvert och låta bli att supa och ändå passa in genom att hitta rätt människorJag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.
Jag? En Ford Mondeo hgv.Vad har du för bil?
Jag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.
Håller medJag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.
Ja, om du var i övre tonåren eller möjligtvis någonstans runt 20-25. Men som 40+ är det du beskriver väl knappast någon norm ? Var har du fått det ifrån???Jag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.