Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns mest som om min personlighet är ett problem. Att t.ex. bli kallad för lillgammal ser jag som negativt.Borde och borde. Du borde göra det du trivs med, allt annat är ett svek mot dig själv. Normalt brukar vara tråkigt!
Det känns mest som om min personlighet är ett problem. Att t.ex. bli kallad för lillgammal ser jag som negativt.
Nä, men jag borde ha levt så när jag var yngre. I stället gick jag och la mig i tid när jag bodde på internat medan mina klasskamrater sprang i korridorerna. Jag borde ha skitit i plugget och gjort likadant, men jag är onormal som skötte skolan. Tydligen var jag inte bakfull i svinhuset tillräckligt ofta. Det hände bara en gång. Jag får då veta att jag är lillgammal och trivs bäst med äldre personer.
Precis. Det är personligheter som är kul. Inte åldern.Jag trivs också jättebra med äldre personer. Men det har ju inget att göra med hur "kul" man är liksom. Äldre människor kan ju vara hur kul som helst.
Precis. Det är personligheter som är kul. Inte åldern.
Var hittar man den??
Var hittar man den??
Jag hittade den i en låst grupp på fb. Sparade ner bilden och stal den. Ska se om jag kan skicka den till dig via pm.
Jag är introvert och gillar inte att supa (dricka nåt glas vin räknas inte hit) och har alltid undgått motsatsen. Många av mina klasskamrater i högstadiet var just min motsats och jag avskydde verkligen den tiden. En sån dröm det var att börja gymnasiet och träffa likasinnade dvs "normal" och "rätt" är helt subjektivt. För mig är det inte normalt att varken supa eller vara extrovert, det är helt enkelt bara individuella variationer.Jag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.
Skicka hit!!!!Dom spår åska på lördag
Skicka hit!!!!
Den är ett problem för mig.Om din personlighet inte passar andra är det inte ditt problem. Själv älskar jag att lösa korsord och de få gånger jag varit på krogen har jag gett mig av hemåt innan midnatt.
Bra svar! När någon på en dejtingsajt frågar standardfrågan "Hej, hur är läget?" så är jag mycket benägen att dra en hemsk historia om mitt stora lidande där jag fabricerar ihop både det ena och det andra. De bryr sig ju inte egentligen utan det är bara en upprapning av en standardfras. *Gäsp*Jag har mer problem med karriärister som typ bara frågar vad man jobbar med, vart man bor och om man har kids. Sånna standardgrejer. Får lite utslag. Känns som en anställningsintervju eller en riktigt dålig dejt. Senast svarade jag att jag var prostituerad och då blev det faktiskt rätt tyst
Jag var förvisso ute och både rökte och drack, men tydligen inte i tillräcklig omfattning . Det stämplar mig som evigt funktionshindrad och socialt misslyckad.@Magiana jag lär väl hamna i samma "fack" som dig då, jag satt hellre hemma och byggde pussel eller läste när klasskompisarna började gå ut å supa och röka (i 15 års ålder). Det höll även i sig när jag gick utbildningar som vuxen jag är fortfarande hellre hemma än går ut, snart fyllda 30. Och ett stort nätverk har jag då verkligen inte. Hade jag inte träffat folk på jobbet vet jag inte om jag hade pratat med andra särskilt ofta...