Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag klippt gräset,förstår inte vad det växer av borde ha torkat bort.
Och tömt poolen som inte innehöll något kallvatten ,nytt kallt vatten är ifyllt så nu kan hundarna svalka sig igen o jag doppa fossingarna.

Känns väldigt passande idag!

TågITid.webp

Nä, men jag borde ha levt så när jag var yngre. I stället gick jag och la mig i tid när jag bodde på internat medan mina klasskamrater sprang i korridorerna. Jag borde ha skitit i plugget och gjort likadant, men jag är onormal som skötte skolan. Tydligen var jag inte bakfull i svinhuset tillräckligt ofta. Det hände bara en gång. Jag får då veta att jag är lillgammal och trivs bäst med äldre personer.

:banghead:

Jag trivs också jättebra med äldre personer. Men det har ju inget att göra med hur "kul" man är liksom. Äldre människor kan ju vara hur kul som helst.

@Magiana jag lär väl hamna i samma "fack" som dig då, jag satt hellre hemma och byggde pussel eller läste när klasskompisarna började gå ut å supa och röka (i 15 års ålder). Det höll även i sig när jag gick utbildningar som vuxen :rofl: jag är fortfarande hellre hemma än går ut, snart fyllda 30. Och ett stort nätverk har jag då verkligen inte. Hade jag inte träffat folk på jobbet vet jag inte om jag hade pratat med andra särskilt ofta...

Jag känner mig så fel hela tiden. Jag borde egentligen vara extrovert och gilla att supa. Då skulle jag vara normal och rätt.
Jag är introvert och gillar inte att supa (dricka nåt glas vin räknas inte hit) och har alltid undgått motsatsen. Många av mina klasskamrater i högstadiet var just min motsats och jag avskydde verkligen den tiden. En sån dröm det var att börja gymnasiet och träffa likasinnade :love: dvs "normal" och "rätt" är helt subjektivt. För mig är det inte normalt att varken supa eller vara extrovert, det är helt enkelt bara individuella variationer.

Och just det; mamma var nattvandrare och träffade många av mina nersupna (nerspydda) klasskamrater. Jag satt hemma och kollade på tv eller hängde i stallet och var fullt nöjd med det.

Senast ändrad:
Funderar om jag ska orka göra paj på rabarber och jordgubbar till fikat på jobbet imorgon. Men då behöver jag till affären :cautious: lutar åt att jag struntar i det... Nu börjat det bli kallt ute på balkongen, så ska nog gå in.

Om din personlighet inte passar andra är det inte ditt problem. Själv älskar jag att lösa korsord och de få gånger jag varit på krogen har jag gett mig av hemåt innan midnatt. :p
Den är ett problem för mig.

Jag har mer problem med karriärister som typ bara frågar vad man jobbar med, vart man bor och om man har kids. Sånna standardgrejer. Får lite utslag. Känns som en anställningsintervju eller en riktigt dålig dejt. Senast svarade jag att jag var prostituerad och då blev det faktiskt rätt tyst :rofl:
Bra svar! När någon på en dejtingsajt frågar standardfrågan "Hej, hur är läget?" så är jag mycket benägen att dra en hemsk historia om mitt stora lidande där jag fabricerar ihop både det ena och det andra. De bryr sig ju inte egentligen utan det är bara en upprapning av en standardfras. *Gäsp*

@Magiana jag lär väl hamna i samma "fack" som dig då, jag satt hellre hemma och byggde pussel eller läste när klasskompisarna började gå ut å supa och röka (i 15 års ålder). Det höll även i sig när jag gick utbildningar som vuxen :rofl: jag är fortfarande hellre hemma än går ut, snart fyllda 30. Och ett stort nätverk har jag då verkligen inte. Hade jag inte träffat folk på jobbet vet jag inte om jag hade pratat med andra särskilt ofta...
Jag var förvisso ute och både rökte och drack, men tydligen inte i tillräcklig omfattning :meh:. Det stämplar mig som evigt funktionshindrad och socialt misslyckad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 270
· Visningar
60 114
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 518
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar