Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh va fan. Ligg på en handduk och släng skiten när ni är klara
Vilket helvete .Dom spår det här åxo på fredag kväll och 0,3 mm regn .Känns dom det blir mycket slit med att dra slang och släpa på vattenpumpar långt ut i skogen och massor med övertidstimmar om det slår in .Hörde från en kollega när dom bygger skogsbilväg några mil härifrån .När han har grävt så ser han det börjar brinna i skogen en bit bakom sig så han larvar dit så fort det går och vräker ner skog och öser på jord .Marken var inte stenig alls men det brann 6 meter från där han grävt så nog är det torrt i skogen Har väl sprätt iväg någon gnista
Har testat en gång och då visste vi inte att det var på gång utan tycket det kändes lite knepigt och fick se när vi var klara att det såg ut som någon slaktat en gris mitt i sängen
Åskan kan du få behålla jag vill ha regn, inte ett hastigt åskskyfall utan dygns jämnt och stilla hederligt regnade, två dygn går också braDom spår åska på lördag
Veden sågad ,Blev 12 kärror nu är det bara att fälla några till .Jag måste ha stora problem Tycker det är kul att hålla på med ved ...Något jag borde söka för Kanske Elchocker hjälper
Säger dom nu ja det kan ändra sigVi ska tack och lov få mer stänk än en tesked
Säger dom nu ja det kan ändra sig
Ja det är lurt med åska .Förra sommaren då det varit varmt länge så blev jag väckt kl 6 en morgon av att det small så jag höll på att ramla ur sängen .Värst åsksmäll jag hört och det kändes som sängen lyfte .Då var det sådan åska som kan bli vid långvarig värme så det bildas statisk ström .Den förstörde i princip varje dator i byn Gick in genom telesladden .Det var en blixt från klar himmel helt utan förvarning och bara en smäll och inget mer .Enligt datorfirman så kunde sådan fenomen ske när det varit varmt länge .När jag kom dit så sa han jaha du kommer från den byn .Tror alla dina grannar varit hit idag innan jag ens han tala om vart jag kom ifrån när jag sa att åskar har varit i fartenVi ska tack och lov få mer stänk än en tesked
Korkad som jag var borde jag tänkt på det då hon inte smakade som hon brukar att något sådant var på gång .Tänkte nästa fråga om hon inte tvättat sig på längeSkulle vi köra den varianten så hade sett ut som om någon hackat en lever
Korkad som jag var borde jag tänkt på det då hon inte smakade som hon brukar att något sådant var på gång .Tänkte nästa fråga om hon inte tvättat sig på länge
Jag är sotis på alla som får ens en halv tesked för här är inget regn i sikte de närmaste tio dagarnaAlltså det är bara en matsked så du behöver inte vara så sotis
Annars kan man göra det i duschen
Likvärdiga med sista minuterna på tvättmaskin?Står här på perongen och hatar SL minuter samtidigt som mobilen beter sig konstigt