hallonsaft
Trådstartare
Sitter och kollar på gårdagens avsnitt av vägens hjältar och funderar på vad jag kan se sen? Lagom enkelt typ den nivån och på svenska. Stockholmspolisen kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
B1 —>Hittade en banan
Bra jobbat idag tror jag. Ta lite mer glass än du tänkt, skäms inte utan ta i rejältÄntligen hemma. Trött som ett as men nu blir det glass och lite tv för att varva ner.
Ett pass kvar till semester
Jag har bra temp. här enligt mig men tyvärr har katten varit påverkad av värmen så försöker svalka ur lägenheten så gott jag kan.Kom nyss in. Kändes kallt nu på kvällen. 13 grader så egentligen inte kallt men med tänkte på hur varmt det varit så blir det en omställning och på med tjocktröja och jacka (en väldigt tunn sådan).
Tror det kan vara bra för dig att ta det lite lugnare ett tag, mycket klokt beslutSista dagen på bilfirman idag. Sen ska jag sova i 24h tror jag
Hoppas ni haft supertrevligt. Snyggt sprunget.Hemma och totalt slut! Men, jag har fått tillbringa kvalitetstid med en kär vän OCH klappa på guldponnyn!
Och så fick jag ju en sån här
Visa bifogad fil 15621
Uhhhh kallt det låterDet är 16 grader här i "tropikerna" just nu
Oh jobbigt! Har hon mycket päls?Bra jobbat idag tror jag. Ta lite mer glass än du tänkt, skäms inte utan ta i rejält
Jag har bra temp. här enligt mig men tyvärr har katten varit påverkad av värmen så försöker svalka ur lägenheten så gott jag kan.
+13°C lät onödigt kallt
Tror det kan vara bra för dig att ta det lite lugnare ett tag, mycket klokt beslut
Hoppas ni haft supertrevligt. Snyggt sprunget.
Uhhhh kallt det låter
Köp en plog eller satsa på snälla grannarLigger i det lilla för helgen lånade sommarhuset och njuter av tystanden. Och funderar varför jag bor i stan. Sedan tänkte jag skotta snö och då kom jag på varför jag bor istan
Hon är Maine coon men jag har klippt ner henne rejält eftersom att lägenheten är inte genomgående så är det svårt att lufta ur värmen och har solen ligger hela dagen på alla fönster. Fördraget i alla fönster och öppnar inte på dagarna utom när jag smiter ut på balkongen och röker men stänger så fort det går och hon får vara inne, inte såå uppskattat precis när det finns massor av fiskmåsar och bygge utanför men tycker det räcker med +27-28°C inomhus trots allt. Jag själv tycker ju det är toppen egentligen och skulle helst ta in all värme om det inte vore för att jag är djurvän.Oh jobbigt! Har hon mycket päls?
Min som är en Rex mår som bäst när det är sån här hetta. Det är iaf nått positivt. Hon stormtrivs
Min nacke har ballat ur och vill ha vetevärmare... vet ni hur j-la otrevligt det är i det här vädret?!