Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och kollar på gårdagens avsnitt av vägens hjältar och funderar på vad jag kan se sen? Lagom enkelt typ den nivån och på svenska. Stockholmspolisen kanske?

Kom nyss in. Kändes kallt nu på kvällen. 13 grader så egentligen inte kallt men med tänkte på hur varmt det varit så blir det en omställning och på med tjocktröja och jacka (en väldigt tunn sådan).

Hemma och totalt slut! Men, jag har fått tillbringa kvalitetstid med en kär vän OCH klappa på guldponnyn! :love:
Och så fick jag ju en sån här ;)
20180531_200932.webp

Äntligen hemma. Trött som ett as men nu blir det glass och lite tv för att varva ner.
Ett pass kvar till semester :bow:
Bra jobbat idag tror jag. Ta lite mer glass än du tänkt, skäms inte utan ta i rejält :)

Kom nyss in. Kändes kallt nu på kvällen. 13 grader så egentligen inte kallt men med tänkte på hur varmt det varit så blir det en omställning och på med tjocktröja och jacka (en väldigt tunn sådan).
Jag har bra temp. här enligt mig men tyvärr har katten varit påverkad av värmen så försöker svalka ur lägenheten så gott jag kan.
+13°C lät onödigt kallt :crazy:

Sista dagen på bilfirman idag. Sen ska jag sova i 24h tror jag
Tror det kan vara bra för dig att ta det lite lugnare ett tag, mycket klokt beslut :up:

Hemma och totalt slut! Men, jag har fått tillbringa kvalitetstid med en kär vän OCH klappa på guldponnyn! :love:
Och så fick jag ju en sån här ;)
Visa bifogad fil 15621
Hoppas ni haft supertrevligt. :) Snyggt sprunget.

Det är 16 grader här i "tropikerna" just nu :cool:
Uhhhh kallt det låter :nailbiting:

Bra jobbat idag tror jag. Ta lite mer glass än du tänkt, skäms inte utan ta i rejält :)

Jag har bra temp. här enligt mig men tyvärr har katten varit påverkad av värmen så försöker svalka ur lägenheten så gott jag kan.
+13°C lät onödigt kallt :crazy:

Tror det kan vara bra för dig att ta det lite lugnare ett tag, mycket klokt beslut :up:

Hoppas ni haft supertrevligt. :) Snyggt sprunget.

Uhhhh kallt det låter :nailbiting:
Oh jobbigt! Har hon mycket päls?
Min som är en Rex mår som bäst när det är sån här hetta. Det är iaf nått positivt. Hon stormtrivs :D

Oh jobbigt! Har hon mycket päls?
Min som är en Rex mår som bäst när det är sån här hetta. Det är iaf nått positivt. Hon stormtrivs :D
Hon är Maine coon men jag har klippt ner henne rejält eftersom att lägenheten är inte genomgående så är det svårt att lufta ur värmen och har solen ligger hela dagen på alla fönster. Fördraget i alla fönster och öppnar inte på dagarna utom när jag smiter ut på balkongen och röker men stänger så fort det går och hon får vara inne, inte såå uppskattat precis när det finns massor av fiskmåsar och bygge utanför men tycker det räcker med +27-28°C inomhus trots allt. Jag själv tycker ju det är toppen egentligen och skulle helst ta in all värme om det inte vore för att jag är djurvän.

Medicinerna jag beställde igår på fm. har kommit till Västerås och beräknas landa här under dagen, jag valde inte PostNord så hoppas det fungerar så jag får paketet innan helgen :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 291
· Visningar
60 634
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 524
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel