Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundar :love:

man går ut genom dörren till postlådan och kommer tilbaka in efter två minuter. Hunden -åh du är hemma igen, jag har saaaaaaknat dig

Vovvi stod i fönstret och glodde när vi åkte. När vi återvände efter ca 2 h stod hon kvar.
Tänk att leva så för någon annan så som iaf min hund gör. Det är så hjärtskärande guligt, rent etc.

Samåkte till mötet med mannen jag är svag för.

Gah, jag har verkligen ingen själsstyrka. Noll cool. Han är lika stilig och attraktiv som vanligt, och jag blir som en fånig skolflicka som vanligt.

Vore det inte så svårstädat för de efterlevande skulle jag skjuta mig.

Det är den absolut enda villkorslösa kärleken. Kan sakna den djupt. Hoppas vara frisk och mentalt stabil när jag blir pensionär - då ska jag ha hund igen. :love:

Ja, det finns liksom inga andra varelser som kan sitta och glo på en med så mycket kärlek, dyrkan och gud vet vad. De är ju inte direkt blyga med det liksom.. ;)

Hoppas du kan ha vovve sen. De ger ju så himla mkt.

Men mannen? Kan det inte leda till ngt kul där?

Händelserik dag detta.

Var på anställningsintervju efter lunch. Det tog en timme och tre kvart. :eek:

Träffade en rekrtor och två lärare. Tror det gick bra och jag klickade bramed lärarna. Den ena var den som skulle gå i pension och vars efterträdare de sökte och den andre var rätt ny. Men trevliga personer, trevlig stämning och vettigt upplägg.

Nu ska jag jaga rätt på två referenser. De ville ha en i arbetsledande ställning och en kollega. :nailbiting:

Så det blir tufft att somna med reflektioner över både intervjun och Mannen samma dag

Händelserik dag detta.

Var på anställningsintervju efter lunch. Det tog en timme och tre kvart. :eek:

Träffade en rekrtor och två lärare. Tror det gick bra och jag klickade bramed lärarna. Den ena var den som skulle gå i pension och vars efterträdare de sökte och den andre var rätt ny. Men trevliga personer, trevlig stämning och vettigt upplägg.

Nu ska jag jaga rätt på två referenser. De ville ha en i arbetsledande ställning och en kollega. :nailbiting:

Så det blir tufft att somna med reflektioner över både intervjun och Mannen samma dag

Det där får du lätt! Både jobbet och mannen ;)

Ang jobb så kan du ange mig som referens! Var mkt nöjd med min guidning :D

Ja, det finns liksom inga andra varelser som kan sitta och glo på en med så mycket kärlek, dyrkan och gud vet vad. De är ju inte direkt blyga med det liksom.. ;)

Hoppas du kan ha vovve sen. De ger ju så himla mkt.

Men mannen? Kan det inte leda till ngt kul där?
Han är väldigt oerhört lycklig gift sedan typ 35 år tillbaks. Men otroligt attraktiv och bekräftande och en gudabenådad kyssare...

Sitter på händerna. Det är bäst så. Om än inte helt enkelt.

Alltså får så många följare i denna kategori på Instagram :laugh:

EF6A3221-1ABC-481B-A545-C523991DD7B8.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka