Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Autokorrekt igenLabben och jag kör leken ”hur många godisbit kan en labbe bära totalt?”
Vi är nu uppe i fem på en och samma gång
Rensat massor i stallet och lagt upp annonser
Vill också rida!@Tranan vin e livet!! Grattis igen! Hoppas detta ger dig lite mer ljus i tillvaron!!
Själv red jag igår, första gången på 5-6 månader
Visa bifogad fil 12837
Grattis! Åh vad roligtJag fick exjobbet!
Visa bifogad fil 12830
Ska jobba med dokumentationen av nya slussen!Grattis! Åh vad roligt
Du har inte funderat på att börja sköta din diabetes bättreFunderar på att äta något. Suck, hopplösa mig. Inte ätit på 24 timmar och blodsocker är fortfarande riktigt högt. Fasiken också.
Du har inte funderat på att börja sköta din diabetes bättre
Man kan dö av det
Och nu ska jag sluta mamma dig.
Att det är tråkigt att äta nyttigt håller jag med om (det gynnar inte min bilring) Men du går till ytterligheter,inte äta alls eller trycka in "farliga " saker.Eh jo, men, jag röker inte, dricker inte, tar inga illegala droger (om man inte räknar panadol ) vilket är vad som räddat mig tror jag. Men ja, socker måste ner liksom vikt och bättre matvanor införas. Dock lättare sagt än gjort. Det är tråkigt att äta nyttigt.
PS: jag röker,dricker,nyttjar droger dock receptbelagda och försöker införa bättre ätande,men jag tillhör dom kräsna o all mat/pulvet/konstiga o äckliga kakor man kan gå ner i vikt av äter jag inteEh jo, men, jag röker inte, dricker inte, tar inga illegala droger (om man inte räknar panadol ) vilket är vad som räddat mig tror jag. Men ja, socker måste ner liksom vikt och bättre matvanor införas. Dock lättare sagt än gjort. Det är tråkigt att äta nyttigt.
PS: jag röker,dricker,nyttjar droger dock receptbelagda och försöker införa bättre ätande,men jag tillhör dom kräsna o all mat/pulvet/konstiga o äckliga kakor man kan gå ner i vikt av äter jag inte
Varmkorv med bröd lät ju inte så dumt,det har ju jag medJag glömde de receptbelagda ont i rygg och axlar = citodon och tidigare tradolan och något äckligt som numera är förbjudet och fick mig att kräkas som en katt. Plus att jag inmundigar panadol och ipren i mängd. Hur någon kan missbruka citodon/tradolan är för mig ogripbart. Mår illa varje gång jag tar en, iofs kräks jag av allt morfin.
Edit: Tre varmkorv med bröd är nu uppätna, insulin insprutat och förhoppningsvis får jag ner blodsockret. Go me. Nu ska jag gå och läsa lite på ett hockeyforum där ursinniga och desperata Habs fans postar, @sjoberga Red wings forumet är tråkigt eftersom alla är resignerade och apatiska.
Varmkorv med bröd lät ju inte så dumt,det har ju jag med
Det blev stekt (äger ingen micro) briochbröd,senap o ketchup.Gott och lätt! Steka korv. Är jag riktigt lat så micrar jag dem. Men godare stekt. Med ketchup, senap, torkad lök och lite bostongurka.